; ?>; ?> ناظمي: دايي بابت 7 بازي 2.1 ميليارد گرفت - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۱
وزارت شکايتش را پس نگرفته

ناظمي: دايي بابت 7 بازي 2.1 ميليارد گرفت

سخنگوي وزارت ورزش ادعاي علي دايي و نماينده تام الاختيار او را مبني بر دريافت نيمي از مبلغ قرارداد امسالش تکذيب کرد.
ناظمي: دايي بابت 7 بازي 2.1 ميليارد گرفت
مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی و سخنگوی وزارت ورزش در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ابتدا در مورد خبری که صبح امروز در یکی از رسانه ها منتشر شد و حکایت از آن داشت که وزارت ورزش قصد دارد شکایتش را از علی دایی پس بگیرد، گفت: نه ما همچنین تصمیمی نگرفتیم و من هم از شنیدن این خبر متعجب شدم. حرف من این بود که ما دلمان نمی‌ خواهد با شکایت و شکایت کشی چهره زیبای ورزش را مخدوش کنیم و با چنین حرکاتی به اسطوره هایمان ضربه بزنیم، من همین الان شنیده ام که آقای مایلی‌کهن در حال انتقال به زندان است. خوب شما ببینید که دیگر با چنین وضعیتی چه توقعی خواهیم داشت از بازیکنان جوانی که در این فوتبال نفس می‌ کشند.

ناظمی ادامه داد: ما دوست نداریم فضای کلی ورزش به این سمت و سو برود چرا که باید ارزش ها و حرمت ها حفظ شود، برای هر دو طرف نه اینکه یک طرف کوتاه بیاید و طرف دیگر چنین نکند. اگر حرفی زدیم منظورمان این بود نه اینکه وزارت قرار است شکایتش را پس بگیرد.

سخنگوی وزارت ورزش در واکنش به این سوال که نماینده تام الاختیار دایی و خود او در چند نوبت مدعی شدند که قرارداد این فصل را فقط برای ۷ مسابقه دریافت کرده اند و این مبلغ را به صورت کامل و تمام دریافت نداشته اند، بیان کرد: آنطور که من شنیده ام و بر طبق اسناد ارائه شده از سوی باشگاه علی دایی بابت فصل گذشته مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دریافتی داشته به علاوه مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای پاداش صعود به لیگ قهرمانان آسیا که جمعا مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بابت فصل قبل پول دریافت کرده است. ضمن اینکه برای ۷ بازی این فصل که به کسب ۷ امتیاز منجر شد مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کرده اند.

ناظمی در مورد اینکه پس چرا باشگاه پرسپولیس این قضیه را رسانه ای نمی‌ کند تا مردم و هواداران پرسپولیس متوجه مبلغ کامل دریافتی علی دایی و دستیارانش شوند چنین گفت: به هر حال شاید باشگاه پرسپولیس دوست ندارد، حواشی ای در این خصوص ایجاد شود. البته آقای دایی قرارداد سال سومشان را بخشیده اند اما بعد از جدایی ایشان و اعضای کادرفنی شان هزینه های باشگاه مبلغ ۴ میلیارد تومان پایین آمده است.

گفتنی است که سخنگوی وزارت ورزش در پایان باز هم ابراز امیدواری کرد که فضای ورزش از شکایت و شکایت کشی علیه اعضای آن پاک شود.
کد مطلب: 42833
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *