۰
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۶

انصراف وزير ورزش از پيگيري شکايت عليه دايي

وزير ورزش و جوانان عصر امروز (شنبه) در ديدار با جمعي از پيشکسوتان پرسپوليس به درخواست آنها براي پس گرفتن شکايت خود از علي دايي پاسخ مثبت داد.
انصراف وزير ورزش از پيگيري شکايت عليه دايي
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در این نشست صمیمانه با تقدیر از جایگاه پیشکسوتان در ورزش و فوتبال اظهار کرد: دغدغه ذهنی من همیشه توجه به مسایل فرهنگی در ورزش بوده و معتقدم اگر این موضوع به خوبی مدیریت شود، در سایر عرصه هم ورزش رشد خواهد کرد.

در این نشست که با حضور علی پروین، حسین کلانی، جعفر کاشانی، حسین هدایتی، و حمیدرضا سیاسی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، موضوع اخیر علی دایی و وزارت ورزش و جوانان نیز مطرح شد و حاضران خواستار ختم و رفع کدورت‌ها برای حفظ ارزش‌ها و احترام جامعه ورزش شدند.

گودرزی نیز با تایید نظر آن‌ها خاطر نشان کرد: خودم از خانوده ورزش هستم و هیچ‌وقت راضی نمی‌شوم که ذره‌ای به حریم و شخصیت اهالی ورزش و قهرمانان آن خدشه‌ای وارد شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان افزود: به هیچ عنوان نباید شرایطی ایجاد شود که مردم نسبت به جامعه ورزش بدبین شوند. دکتر گودرزی گفت: نگاه من به قهرمانان این مرزو بوم به عنوان سفیران فرهنگی جامعه و یاران و همراهان ورزش واقعی است و امیدوارم با مشارکت و مساعدت همه دلسوزان ورزش و رعایت حریم‌ها و چارچوب‌های شناخته شده ورزش، فضای برخورد و مراجعات قضایی از ورزش ایران دور شود و حفظ شخصیت و جایگاه مربیان، پیشکسوتان و جامعه ورزش برای همه ما ضروری است.

وی اضافه کرد: من از کسی شکایتی ندارم و دوست دارم همه بدانند ورزش متعلق به ورزشی‌های اصیل و دلسوز است و همه ما باید در جایگاه خود برای موفقیت ورزش و کسب رضایت و خوشنودی مردم تمام تلاش و همت خود را به کار بندیم و در این راه یار و همراه یکدیگر باشیم.

کد مطلب: 42922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *