۰
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۰
پدرم بعد از گل اشک ريخته بود!

آزمون: اين گل را به آن مربي تقديم مي‌کنم

سردار آزمون بعد از گلي که وارد دروازه کره جنوبي کرد حالا محبوبتر از هيمشه به نظر مي رسد.
آزمون: اين گل را به آن مربي تقديم مي‌کنم
این مهاجم جوان  درباره بازی مقابل کره جنوبی می گوید:« بازی خیلی دشواری بود. از قبل می دانستیم که باید با چه حریف گردن کلفتی بازی کنیم. کی روش همه چیز را به ما گفته بود. پس باید می رفتیم و خواسته های او را در زمین پیاده می کردیم. خوشحالم که در نهایت توانستیم این بازی را ببریم و هواداران را خوشحال کنیم»

آزمون درباره گلی که به ثمر رساند می گوید:« وقتی از روی نیمکت مرا صاد زدند که تعویض شوم و به زمین بروم ، یک حس درونی به من می گفت که می روم و در زمین موفق می شوم. نمی دانم چرا اما به دلم افتاده بود که در اولین بازی رسمی ام برای تیم ملی گل می زنم. قبلا مقابل بنفیکا و اشتوریل دروازه حریفان را باز کرده بودم اما آنها رسمی نبودند. این بار اما مقابل کره به این موفقیت رسیدم. البته با تلاش همبازیانم و نقطه نظرات تاکتیکی که کی روش و کادر فنی به من گفته بودند»

سردار این گل را به مربی سابقش تقدیم می کند:« ابتدا باید از پدر و مادرم تشکر کنم که این سالها برایم سنگ تمام گذاشتند. پدرم بعد از گلی که به کره زدم اشک ریخته بود و این یعنی آنها برای موفقیت من خیلی تلاش کرده و زحمات فراوانی کشده اند. در کنار آنها جا دارد این گل را به کسی تقدیم کنم که در فوتبال مدیونش هستم. اکبر محمدی برای من سنگ تمام گذاشت، او مرا کشف و وارد فوتبال کرد. در تیمهای نوجوانان و جوانان زیر نظر او بازی کردم و خیلی چیزها یاد گرفتم. بعد از بازی های جوانان ۲۰۱۲، همه ما با آموزش های علمی اکبر محمدی به موفقیت رسیدیم و به اروپا رفتیم اما او خودش ماند و چند وقت مربیگری نکرد. آن هم تنها به خاطر یک نیمه باخت مقابل کره جنوبی. فکر نمی کنم این گل پاسخی باشد به زحمات اکبر محمدی اما ناقابل است و تقدیمش می کنم»

سردار در مورد بحث هایی که در مورد خطا بودن گلش به کره جنوبی به راه افتاده می گوید:« گلم به هیچ وجه خطا نبود. اتفاقا دروازه بان کره خیلی عجیب و با شدت سمت من آمد و می خواست که اجازه ندهد ضربه بزنم. به اعتقاد خودم گلم اصلا خطا نبود و این کره ای ها هستند که بیخودی اعتراض می کنند»

آزمون در پایان از درگیری بین بازیکنان ایرانی و کره ای هم صحبت می کند:« آنها نمی توانستند تحمل کنند که برای سومین در سه بازی مغلوب ما می شوند. پس مجبور بودند جو بدهند و بیخودی اعتراض کنند. آنها می خواستند جو بازی را به هم بریزند اما با هوشمندی بازیکنان تیم ملی نتوانستند به هدف خود برسند. »
کد مطلب: 43008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *