۰
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۱
نمي خواستم با مصدوميت خداحافظي کنم

زندي: آخرين گل استقلال در دربي را زدم

فريدون زندي بعد از مصدوميت سختي که داشت برخلاف تصور همگان تمريناتش را آغاز کرد و مي خواهد به فوتبال بازگردد.
زندي: آخرين گل استقلال در دربي را زدم
زندی این روزها در باشگاه راه آهن تمریناتش را انجام می دهد تا آمادگی اش را بدست بیاورد. بازیکن سابق استقلال در آستانه دربی هفتادونهم گفت و گویی در مورد این بازی حساس و شرایط خودش با "ورزش سه" انجام داد:

نگفتم از فوتبال خداحافظی می کنم

من هیچوقت نگفتم می خواهم از فوتبال خداحافظی کنم و در این مدت سکوت کرده بودم. می خواستم در این مورد به کارهایم رسیدگی کردم و این توانایی را در خودم دیدم که به فوتبال برگردم. در حال حاضر شرایطم بهتر از قبل شده و می توانم فوتبال بازی کنم.در این مدت خیلی اذیت شدم و حتی بعد از چند ماه استراحت مجبور شدم دوباره پایم جراحی کنم و به همین خاطر دوران مصدومیتم طول کشید. همان موقع در فکر خداحافظی بودم اما هیچ حرفی نزدم و به هیچ کس نگفتم.اما تصمیم گرفتم به فوتبال برگردم چون نمی خواستم با مصدومیت خداحافظی کنم. می خواهم دوباره به فوتبال برگردم و در اوج از فوتبال کنار بروم.

خودم خواستم در ایران تمرین کنم

در حال حاضر در باشگاه راه آهن با آقای مولایی کار می کنم . در استقلال هم با آقای مولایی کار می کردم و از ایشان شناخت دارم . به همین دلیل تمریناتم را با آقای مولایی انجام می دهم تا آمادگی بیشتری برای بازگشت به دست بیاورم. فکر می کنم ۸۰ درصد آمادگی ام را بدست آوردم و فکر می کنم تا نیم فصل بتوانم در بازی ها به میدان بروم.خودم خواستم در ایران تمرینات آماده سازی را انجام دهم.در آلمان فیزیوتراپی کردم وتصمیم گرفتم به ایران بیایم.

هنوز تصمیمی نگرفته ام

هنوز مشخص نیست که در ایران بازی کنم یا خارج از ایران. در حال حاضر تمام تمرکزم را روی آمادگی بدنی ام گذاشتم و در هفته های آیند ه تصمیم می گیرم. حضورم در باشگاه راه آهن ربطی به این مساله ندارد که بخواهم در این تیم بازی کنم. باشگاه راه آهن این امکان را در اختیار من قرار داده و باید از آنها تشکر کنم.

دوست دارم برای تماشای دربی بروم

در فکر این هستم که برای تماشای بازی دربی به ورزشگاه بروم و چند نفر از دوستانم این پیشنهاد را به من دادند.دلم برای هواداران خیلی تنگ شده و دوست دارم در این جو قرار بگیرم. این احتمال وجود دارد برای تماشای بازی بروم و با اینکه خیلی شلوغ است اما حال و هوای این بازی را دوست دارم.

دربی که شروع شد ریلکس بازی کردم

من ۴ بار جلوی پرسپولیس بازی کردم که یک بار در جام ولایت بود.اولین بار این بازی برایم خیلی جالب بود . بازیکنان از دو،سه هفته قبل استرس داشتند و به این بازی فکر می کنند اما من برعکس همه بودم و بیشتر دوست داشتم از بازی لذت ببرم. البته قبل از بازی استرس داشتم اما وقتی بازی شروع شد راحت تر کار کردم. در بازی های بعدی ریلکس تر بودم و دوست داشتم در تمام بازی ها این جو وجود داشته باشد.

آن ۱۰ دقیقه ۲سال طول کشید

در آخرین دربی که حضور داشتم ۳-۲ بازی را باختیم و خاطره خیلی بدی برای من شد. تا دقیقه ۷۰ بازی را برده بودیم و نمی دانم شاید خدا می خواست پرسپولیس به بازی برگردد اما همه چیز عوض شد. آن ۱۰ دقیقه آخر بازی ۲ سال طول کشید و بعد از گلی که پرسپولیس زد شاید بچه ها ترسیدند و ۲گل دیگر خوردیم.

برد پرسپولیس لذت داشت

البته با استقلال توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و در جام حذفی هم این تیم را بردیم و که این بردها لذت زیادی داشت. حتی در آن بازی که باختیم من از اینکه بازی خوب و جذابی از آب درآمد راضی بودم. دوست دارم دوباره در این جو بازی کنم البته منظورم دربی نیست و جو هواداران ایرانی را دوست دارم.

بازی های استقلال را می دیدم

حتی زمانی که در قطر بودم بازی های استقلال را پیگیری می کردم و تا جایی که می توانستم بازی ها را می دیدم.من دوسال خیلی خوبی در استقلال داشتم اما یک سری مشکلات بوجود آمد که ترجیح دادم به قطر بروم. استقلال خیلی به من کمک کرد و من هم برای این تیم بازی های خوبی انجام دادم.

خداکند دربی مساوی نشود

پیش بینی دربی سخت است چون شرایط این بازی خیلی فرق دارد.امیدوارم این بازی مساوی نشود و استقلال هم پیروز شود. آخرین گلی که استقلال در دربی زده گل من بوده و دیگر استقلال گل نمی زند.حتی اگر بازی مساوی شود دوست دارم پرگل باشد.
کد مطلب: 43009
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *