۰
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۱
اين اتفاقات در هيچ جاي دنيا رخ نمي‌دهد

اسکوچيچ: فقط از پنج بازيکن خيالم راحت است

دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد که حسابي از اتفاقات پيرامون بازيکنان سرباز گيج شده است. معتقد است که او هر روز منتظر است که يک اتفاق جديد در تيمش رخ دهد.
اسکوچيچ: فقط از پنج بازيکن خيالم راحت است
اسکوچیچ  گفت: در حالی به مصاف تراکتور سازی می رویم که من فقط از حضور ۵ بازیکنم مطمئن هستم.

تنها ۵ بازیکن دارم

هر روز در تمرین فولاد منتظر هستم تا اتفاقی جدیدی بیفتد! در دور برگشت در شرایطی به مصاف تراکتور می رویم که من خیالم تنها از بابت ۵ بازیکن راحت است. بقیه بازیکنان هر لحظه ممکن است که به دلایل مختلف در فولاد نباشند.

اتفاقات غیر قابل پیش بینی

یک مربی جای من باشد، چه کاری انجام می دهد؟! یا اینکه من باید چه کاری انجام دهم، از طرفی به فولاد علاقمند هستم. این تیم را با بازیکنان جوان و مستعد بسته ام و هدفگذاری هایی برای حضور در لیگ و جام باشگاهها دارم و از طرف دیگر از روزی که به این تیم آمدم مشکلات زیادی سر راهم بوده که به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست!

سربازها باید فصل بعد محروم می شدند

من نمی توانم در مورد مسایل مهم کشور ایران مثل سربازی صحبت کنم. ولی چیزی که می دانم این است که وقتی فدراسیون فوتبال کارت بازیکنی را صادر می کند. باید با تدبیر این مشکلات حل شود. بهتر بود که این بازیکنان تا سال آینده در تیمهایشان به کار خود ادامه دادند. پس از آن در لیگ بعد محروم می شدند یا به یک تیم نظامی می رفتند. این مساله ای هست که من در ایران دیدم و در هیچ جای دنیا به هیچ وجه حتی مشابهش را ندیدم.

سناریوی تکراری مقابل تراکتور

این تجربه تازه ای هست و من حق ندارم که نا امید شوم. باید کارم را ادامه دهم. اما آن چیزی که اتفاق افتاده واقعا باعث عصبانیت و نارحتی من شده، نمی دانم چرا ما هر وقت با تراکتور بازی داریم این اتفاق می افتد. در دور رفت هم ۴ بازیکن ما از حضور در این بازی محروم شدند.در حالی که کاملا آماده بازی کردن بودیم.

۴ خبر در مورد سروش

عجیب ترین اتفاقی که در روز گذشته رخ داد. ماجرای سروش رفیعی بود. اینکه من ۴ خبر متفاوت در مورد این بازیکن شنیدم. صبح یک خبر، بعد از ظهر خبر تکذیب آن و غروب خبر جدید حالا هم منتظرم که امروز خبر تازی بشود و اتفاق دیگری بیفتند!

کد مطلب: 43261
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *