۰
يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲

یکی ازسارقان مسلح حادثه گلپایگان کشته شد

اصفهان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به حادثه سرقت و گروگانگیری شب گذشته در گلپایگان گفت: یکی از سارقان مسلح حادثه دیشب در درگیری با ماموران نیروی انتظامی به درک واصل شد.
یکی ازسارقان مسلح حادثه گلپایگان کشته شد
شب گذشته تعدادی از سارقان مسلح با حمله به بانکی در شهر الیگودرز پس از سرقت به یکی از شهرهای همجوار الیگودرز متواری شدند که در این منطقه نیروهای پلیس با آنها درگیر شدند.

پس از آن درگیری ها به روستای سعید آباد گلپایگان کشیده شد و با سارقان با گروگانگیری یک دانشجو که به گلپایگان آمده بود وی را از ناحیه پا و دست مورد اصابت گلوله قرار می دهند. پس از این گروگانگیری ، سارقان به کمربندی آیت الله محمدی در نزدکی گلپایگان وارد می شوند و با برخورد با خودروی راهنمایی و رانندگی یکی از نیروهای آنها را نیز با ضرب گلوله مجروح می نمایند.

با برخورد سارقان در همین حوالی با خودروی نیروی انتظامی، محمد هاشمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان و سرباز وی با گلوله سارقان مسلح به شهادت رسیدند.

حسین حسین زاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در مورد جزئیات این حادثه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از سارقان حرفه ای مسلح کشور در درگیری های شب گذشته گلپایگان توسط همکاران ما به درک واصل شد.

وی در ادامه افزود: حجم آتش درگیری با سارقان مسلح زیاد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان همچنین ادامه داد: در این درگیری ها سه نفر از همکاران ما به شهادت رسیدند.

وی تصریح داشت: سارقان مسلح حادثه شب گذشته ناشناس هستند
کد مطلب: 43892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *