۰
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۷
شعار قطري ها براي جام ملتها؛

فرصتي براي استراحت نيست

تيم ملي فوتبال قطر با شعار "فرصتي براي استراحت نيست" تمرينات خود را در کانبرا، پايتخت استراليا در دماي 33 درجه و آفتاب تابستاني ادامه مي‌دهد. کادر فني قطر تمرين بعد از ظهر اين تيم را به علت فشار زياد بر بازيکنان لغو نمود.
فرصتي براي استراحت نيست
این تیم روز ۱۶ دی ماه برابر نیوزلند آخرین دیدار دوستانه خود را پیش از آغاز تورنمت انجام خواهد داد تا به ترکیب اصلی‌اش در این دوره از رقابت‌ها دست‌یابد.

تمام شاگردان "جمال بلماضی" مربی الجزایری قطر به جز "بوعلام خوخی" مهاجم هموطنش و همبازی اشکان دژاگه که در دیدار تیم باشگاهیش در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر مقابل الغرافه آسیب دیده است، آماده مسابقه هستند. خوخی در دیدار دوستانه مقابل عمان غایب بود و از فردا به تمرینات گروهی باز می گردد.

قطر که در نخستین بازی جام به دیدار امارات می‌رود همانند ایران با مشکل اختلاف ۸ ساعت استرالیا و تغییر ساعت بیولوژیک بازیکنان مواجه است. دیدار برابر امارات در ساعت ۶ بعد از ظهر و هوای بسیار گرم کانبرا انجام خواهد شد. این تیم پس از برگزاری دیدار نخست برابر امارات در کانبرا باید به سیدنی برود تا در مقابل ایران صف‌آرایی کند. قطر در ۱۰ دیدار آخرش بدون شکست بوده و آخرین شکستش را برابر تیم ملی پرو با نتیجه ۲-۰ تجربه کرده است.

به گزارش خبرگزاری الکاس قطر، تمامی کارشناسان فوتبال در حوزه خلیج فارس، ایران و قطر را به عنوان تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی جام ملت‌ها معرفی کرده اند. کارشناسان همچنین از "عمر عبدالرحمن" قطری با نام مستعار "عمری" به عنوان بهترین بازیکن گروه سوم رقابت‌ها یاد کرده‌اند.
این خبرگزاری همچنین اشاره‌ای به قهر علی کریمی از تیم ملی و جمله معروفش در شبکه‌های اجتماعی نموده است. الکاس می گوید که علی کریمی به خاطر خط خوردن محمد نوری که این روزها بهترین بازیکن لیگ ایران است و برخی بازیکنان دیگر به تصمیمات کروش اعتراض داشته است. تیم ایران بدون بازی‌ساز تخصصی به استرالیا سفر کرده است.
کد مطلب: 43978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *