۰
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
آیت الله دری نجف آبادی در واکنش به نطق مطهری:

یکبار تذکر دادید، همه شنیدند، دیگر هر روز جنجال آفرینی نکنید و طلبکار نباشید

آیت‏ الله دری نجف آبادی گفت: هر کسی به راحتی نمی‏تواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و باید فاکتورهای لازم را داشته باشد.
یکبار تذکر دادید، همه شنیدند، دیگر هر روز جنجال آفرینی نکنید و طلبکار نباشید
آیت‏ الله دری نجف آبادی گفت: هر کسی به راحتی نمی‏تواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و باید فاکتورهای لازم را داشته باشد.یکبار تذکر داید، همه شنیدند، دیگر هر روز جنجال آفرینی نکنید و طلبکار نباشید / امکان عبور فتنه گران از فیلتر شورای نگهبان وجود ندارد

آیت‏ الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه فتنه گران برای نفوذ در مجلس خبرگان و تصاحب مجلس شورای اسلامی خیز برداشته اند، گفت: مجلس خبرگان رهبری در آینده مانند گذشته مجلسی الگو و ولایتی برای کشور و صیانت از ولایت و فقاهت خواهد بود.

وی با بیان این‎که ملت ایران در انتخابات آینده قطعا به افرادی که صد درصد خبره و شایسته باشند رأی خواهند داد، ابراز داشت: مردم مسلمان ایران دین خود را ارزان نمی‏فروشند و کسانی را انتخاب می‏کنند که امین دین و دنیا باشند.

آیت‏ الله دری نجف آبادی که با رسا گفتگو می کرد، با تأکید بر این‏که نمایندگان مجلس خبرگان باید معیارهای لازم را داشته باشند، اظهار داشت: هر کسی به راحتی نمی‏تواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و باید فاکتورهای لازم را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه برخی اظهارات و انتصابات در دولت تدبیر و امید بارقه‏ های امیدی را برای جریان فتنه فراهم کرده تا بتوانند دوباره به مناصب اجرایی بازگردند، افزود: ملت ما مرز بین افراد صد درصد شایسته و دلسوخته نظام اسلامی را با فتنه گران به خوبی جدا می‎کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تأکید کرد: برخی افراد در مجلس که مدام مشغول تذکر دادن هستند، یکبار تذکر دادند همه شنیدند، دیگر نباید هر روز جنجال آفرینی کنند و طلبکار هم باشند؛ باید حرمت بستگان خود را نگه دارند.
کد مطلب: 44284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *