۰
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۴
استراليا 2-0 امارات

استرالیا حریف کره در فینال شد

تيم ملي استراليا موفق شد با نتيجه 2-0، حريف خود امارات را شکست دهد و حريف کره در فينال شود.
استرالیا حریف کره در فینال شد
تیم‌ملی فوتبال استرالیا در بازی دوم نیمه نهایی پیش چشم هوادارانش بلافاصله به گل رسید و در دقیقه ۱۳ نتیجه را ۲ برابر کرد تا اینطور به نظر برسد که صعود آنها به دور بعدی قطعی است. پس از به ثمر رساندن گل دوم، کنترل بازی کاملا در اختیار استرالیایی ها قرار گرفت و آنها تا پایان نیمه ی اول، موفق شدند به راحتی نتیجه را حفظ کنند.

نیمه ی دوم نیز با برتری استرالیا شروع شد و آنها توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی با گذشت ۱۰ دقیقه، کم کم امارات موفق شد توپ و میدان را از آن خود کند و چندین خطر بر روی دروازه استرالیا ایجاد کرد که البته راه به جایی نبرد. در پایان استرالیا با نتیجه ۲-۰ پیروز میدان شد و موفق شد به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کند.

ورزشگاه: شهر نیوکاسل ، تماشاچی: ۳۳هزارنفر؛ داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)

اخطار: لکی (۴۲) - یدیناک (۶۵- استرالیا)

گل‌ها: ترنت ساینسبوری (۳)، جاسون دیویدسون (۱۴) برای استرالیا

استرالیا(۳ـ۳ـ۴): برایان، دیوید سون، سیمف بری، ایوانوویچ، فرانچیچ، لونگو، جدمیاک، میلیزان، لکی، کروس، کیهیل
سرمربی: آنگه پوستکگلو

امارات(۳ـ۳ـ۴): ماجد ناصر، ولید عباس، محمد سالم، صنقور، محمد احمد، خمیس، عامر، محمد عبدالرحمن، عمر عبدالرحمن، علی مبخوت، احمد خلیل
سرمربی: مهدی علی

شرح گل:

۱ ـ صفر (استرالیا): کرنر ارسالی از جناح راست توسط سیمف بری در دقیقه ۴ به گل اول بازی تبدیل شد.


۲ ـ صفر (استرالیا): گل دوم استرالیا دهمین گل یک بازیکن متفاوت برای استرالیا بود. فرانچیچ توپ را از عمر عبدالرحمان دزدید و به کیهیل پاس داد و توپ در شلوغی جلوی دروازه به دیوید سون رسید و او دروازه امارات را برای بار دوم باز کرد.



شرح بازی: دو تیم استرالیا و کره ی جنوبی در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه هانتر شهر نیوکاسل به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، میزبان مسابقات یعنی استرالیا موفق شد ۲-۰ حریف خود را شکست دهد و راهی فینال مسابقات شود.
امارات که در مرحله ی گروهی، از تیم ملی کشورمان شکست خورده بود، در دیدار نیمه نهایی نیز نتوانست راه به جایی ببرد و با دو گل زودهنگام توسط سیمف و دیویدسون، راهی دیدار رده بندی شد.
بازی را استرالیا بسیار خوب شروع کرد و در دقیقه ۴ روی کرنر ارسالی از جناح راست، سیمف موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. فشار حملات استرالیا کاسته نشد و آنها در دقیقه ۱۴، روی پاس کیهیل، دیویدسون موفق شد در شلوغی محوطه ی جریمه گل دوم تیمش را به ثمر برساند. پس از گل، استرالیا موفق شد به خوبی تا پایان نیمه بازی را کنترل کند.
نیمه ی دوم نیز با برتری استرالیا آغاز شد ولی پس از گذشت ۱۰ دقیقه، این امارات بود که بازی را در دست گرفت و حملات خطرناکی روی دروازه استرالیا ترتیب داد ولی آنها راه به جایی نبردند. استرالیا سپس کم کم بازی را در دست گرفت و مثل نیمه ی اول، اجازه موقعیت سازی به امارات را نداد تا بازی با نتیجه ۲-۰ به نفع زردپوشان به پایان برسد و استرالیا، حریف کره در فینال شود و امارات در دیدار رده بندی به مصاف عراق برود.
کد مطلب: 44445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *