۰
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۶

قلعه‌نويي: مخالف‌حضور بازیکنان‌در لیگ‌عربی‌بودم و خائن‌شدم

امير قلعه‌نويي بار ديگر نسبت به مخالفانش واکنش نشان داد و از واژه‌هاي تکراري عمروعاص و اجنبي پرست عليه آنها استفاده کرد.
قلعه‌نويي: مخالف‌حضور بازیکنان‌در لیگ‌عربی‌بودم و خائن‌شدم
سرمربی استقلال در حالی که امیدوار است بتواند در دیدار برابر گسترش هم با برتری تبریز را ترک کند در پایان تمرین امروز تیمش در خصوص شرایط این دیدار اینچنین گفت: برای ما تفاضل امتیاز مهمتر از تفاضل گل است و آنها تیمی خطرناک در فاز هجومی هستند و پیروزی در این بازی به هیچ وجه آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: از مسوولان گسترش بابت اینکه به خاطر ما زمان تمرین خود را تغییر دادند و زمین تمرینی به استقلال دادند تشکر می‌کنم. باید بگویم گسترش فوتبال خوبی را در زمین ارائه می‌دهد و این مساله کار ما را برای گرفتن سه امتیاز سخت خواهد کرد.

قلعه‌نویی بار دیگر با اشاره به غیبت و محرومیت جاسم کرار در این دیدار گفت: از رایی که صادر شده کاملا متعجم زیرا با هیچ بندی و ماده‌ قانونی همخوانی ندارد. باید بگویم مطمئنا به این دلیل این محرومیت‌ها را در نظر می‌گیرند که سرمربی استقلال نامش امیر قلعه‌نویی است و به دلیل مشکل با شخص من این اتفاقات رخ می‌دهد.

قلعه‌نویی در ادامه با تشکر از بازیکنان تیمش که علیرغم مشکلات مالی همچنان بدون سر و صدا روی تمرین و بازی تمرکز کرده‌اند گفت: دوره‌ای که تنها عده‌ای می‌توانستند زیرمیزی از استقلال پول بگیرند به پایان رسیده و بازیکنانم اکنون با اتحاد و همدلی تنها به موفقیت استقلال فکر می‌کنند. دوره منیت‌ها به پایان رسیده و کسی دنبال سیاه کردن کسی نیست و دنبال پول هم نیستند.

سرمربی استقلال در ادامه درباره حضور رضا قوچان نژاد در لیگ‌های حوزه خلیج فارس و پسرفتی که فوتبالیست‌های ایرانی داشته‌اند گفت: زمانی که من مخالف این مساله بودم اسمم را خائن می‌گذاشتند. کافی است امیر قلعه‌نویی حرفی بزند تا اجنبی‌پرستان و مزدبگیران علیه من بنویسند.

وی که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید ادامه داد: اگر اکنون حرفی بزنم میکروفن به دستان سرم می‌ریزند. من قبل از آن اعلام کرده بودم شانس فاکتور مهمی در تیم ملی است و همین مساله باعث شد بعد از بنجامین ویلیامز، من مقصر اصلی ناکامی تیم ملی بودم. پس بهتر است این سوال را از کسانی بپرسید که میکروفن به دست هستند و ماهی یک بار هم حمام نمی‌روند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: وقتی من سرمربی تیم ملی بودم با انتقال این بازیکنان به این کشورها مخالفت کردم اما برای این آقایان این قضیه فرق دارد. وقتی من ببازم خائن می شوم اما اگر آنها ببازند می شوند قهرمان ملی. به هر حال شاید رفتن آنها به سود فوتبال ما باشد.آن زمان که من مربی تیم ملی بودم با رفتن بازیکنان تیم ملی به امارات مخالف بودم اما الان شرایط فرق می‌کند به طوری که من به کره جنوبی باختم اما به من خیانتکار گفتند اما یک نفر دیگر به عراق می‌بازد و قهرمان ملی می‌شود و باید دید قلم‌به دستان و میکروفن به دستان اجنبی‌پرست مردم را به کدام سمت می‌برند و به همین دلیل در این باره حرفی نمی‌زنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان با اشاره به حضور فرشاد کرمی، سرمربی موفق تیم ملی فوتبال دانشجویان اظهار داشت: از حضور آقای کرمی در تمرین استقلال تشکر می‌کنم و برای او و تیمش آرزوی موفقیت دارم.

کد مطلب: 44777
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *