۰
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹

پیش بازی بارسلونا-رئال مادرید

بزرگترين بازي فوتبال در سطح باشگاهي دنيا را ساعت 30 بامداد فردا، دو تيم بارسلونا و رئال مادريد در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهند کرد.
پیش بازی بارسلونا-رئال مادرید
بارسلونا به قصد گرفتن انتقام شکست ۳-۱ بازی رفت و رئال برای جبران ناکامی های اخیرش و صعود دوباره به صدر جدول، امشب به مصاف هم خواهند رفت.

بارسلونا

بارسا فصل را پرقدرت آغاز کرد و تا مدت ها تیمی نمی توانست به آنها نه در اروپا و نه در اسپانیا گل بزند. پس از دریافت سه گل از پاریس سنت ژرمن در پارک دوپرنس، در ۲۵ اکتبر گذشته بود که رئال با زدن سه گل به بارسا، به اولین تیم اسپانیایی تبدیل شد که موفق به باز کردن دروازه بارسا و کلودیو براوو شده است. پس از آن شکست، بارسا در خانه مغلوب سلتا شد و صدر جدول را به رئال واگذار کرد. این صدرنشینی تا دو هفته پیش نیز ادامه داشت تا اینکه با کسب دو نتیجه ضعیف رئال مقابل بیلبائو و ویارئال، بارسا پس از ماه ها به صدر جدول لالیگا صعود کرد.
کاتالان ها سال ۲۰۱۵ را با شکست مقابل سوسیداد آغاز کردند اما همین ناکامی باعث شد تا روند بردهای بارسا شروع شود. بارسلونا در سال جدید تنها دو بار شکست خورده و با کسب بردهای متوالی، حالا یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارد. این تیم اگر بتواند در بازی امشب رئال را شکست دهد، می تواند در فاصله ۱۰ هفته به پایان رقابت ها، حاشیه امنیت ۴ امتیازی در صدر جدول داشته باشد.
انریکه در بازی قبلی بارسا مقابل ایبار ترجیح داد ماسکرانو و متئوی ۴ کارته را نیمکت نشین کند و هر دو بازیکن سرحال تر از همیشه در بازی امشب حضور خواهند داشت. تنها بازیکنی که در مورد حضورش در ترکیب بارسا تردیدهایی وجود دارد، سرخیو بوسکتس است که پس از مصدومیت در بازی مقابل ویارئال، هنوز به ۱۰۰ درصد آمادگی دست پیدا نکرده است.
امید اول بارسا در بازی امشب لئو مسی است که با ۳۲ گل زده آقای گل لالیگاست. بازیکنی که در این فصل در همه رقابت ها تاکنون ۴۴ گل به ثمر رسانده است. مثلث هجومی مسی، نیمار و سوارز نیز بی شک تهدیدی جدی برای رئال مادرید در بازی امشب محسوب می شود. بارسا پس از کسب برتری مقابل سیتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت و صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان، از روحیه ای بسیار بالا برای بازی امشب و گرفتن انتقام از رئال برخوردار است.

رئال مادرید

رئال مادرید فصل را با یک برد و دو شکست آغاز کرد. دو شکستی که این تیم را وارد بحران کردند اما پس از آن، کهکشانی ها در ۲۲ بازی بعدی خود در همه رقابت ها پیروز شدند و رکوردی ویژه در اسپانیا به نام خود ثبت کردند.با شروع سال ۲۰۱۵، رئال مادرید اولین شکست خود پس از ۴ ماه را مقابل والنسیا تجربه کرد و افت این تیم از همین بازی شروع شد؛ بطوریکه حالا و در هفته ۲۸ لالیگا، با یک امتیاز کمتر از بارسا در رده دوم قرار دارند.
افت رئال مادرید و کریستیانو رونالدو با اوجگیری بارسا همراه شد و این می توانست بدترین خبر برای هواداران این تیم باشد.رئال در لیگ قهرمانان نیز پس از برتری ۲-۰ در زمین شالکه، در عین ناباوری در زمین خود ۴-۳ مقابل این تیم آلمانی شکست خورد و تا آستانه حذف نیز پیش رفت. با این وجود آنها در یک چهارم نهایی حاضر خواهند بود و باید به مصاف اتلتیکو بروند.
مادریدی ها پس از اینکه مقابل ویارئال ۱-۱ متوقف شده و در زمین بیلبائو ۱-۰ شکست خوردند، هفته گذشته لوانته را ۲-۰ مغلوب ساختند تا با روحیه ای بهتر به ال کلاسیکو برسند. رئال بازی رفت را ۳-۱ به سود خود خاتمه داده و پس از بازگشت مودریچ و راموس، شرایط بهتری به نسبت هفته های اخیر پیدا کرده است.
بازگشت راموس به قلب خط دفاعی رئال در کنار په په، خبر بسیار خوبی برای آنچلوتی و هواداران رئال بود. در حالیکه رئال مادرید، والنسیا و اتلتیکو را در ۴ و ۵ امتیازی خود می بیند، برای کسب پیروزی و حداقل یک نتیجه مساوی، امشب در نوکمپ حاضر خواهد شد. هرچند که شانس بارسا برای پیروزی در این بازی بیشتر خواهد بود.
کد مطلب: 45044
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *