۰
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۴

تظاهرات گسترده مردم بحرین در «روز اسیر»

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات گسترده به مناسبت «روز اسیر» بحرینی خواستار آزادی فعالان سیاسی و حقوق بشری شدند.
به گزارش فارس به نقل از شبکه المنار، صدها بحرینی با برگزاری تظاهراتی به مناسبت «روز اسیر بحرینی» خواستار آزادی فعالان سیاسی و حقوق بشر از زندان‌های رژیم آل خلیفه شدند.

نیروهای نظامی و امنیتی رژیم آل خلیفه بسان همیشه با حمایت نظامیان اشغالگر سعودی موسوم به «سپر جزیره» و با استفاده از گازهای سمی و اشک‌آور به تظاهرات‌کنندگان بحرینی حمله‌ور شدند.

جزیره ستره در شرق بحرین نیز شاهد تظاهرات گسترده‌ای بود که نظامیان رژیم آل خلیفه با گازهای سمی تلاش کردند، آنان را متفرق کنند.

اهالی منطقه «نویدرات» در بحرین نیز در حمایت از بازداشت‌شدگان در زندان‌های رژیم آل خلیفه تظاهرات کردند و خواستار براندازی رژیم آل خلیفه شدند.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی تاکید کردند، از زندان و زندانبان نمی‌ترسند و تا براندازی رژیم فاسد آل خلیفه و محاکمه سران جنایتکار آن و قصاص آنها و گرفتن انتقام خون شهدا از آنها به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

اهالی «سماهیج» نیز با برپایی تظاهرات مشابهی حمایت خود را از رهبران بازداشت‌شده در زندان‌ها اعلام کردند و خواستار آزادی آنها شدند.

اهالی منطقه «الدیه» در بحرین هم با شعار «همه ما فدای رهبران هستیم» در حمایت از رهبران بازداشت‌شده در زندان‌ها تظاهرات کردند.

تظاهرات‌کنندگان بحرینی تاکید کردند، به تحرکات خود تا تحقق اهدافشان ادامه می‌دهند.
کد مطلب: 4510
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *