; ?>; ?> آیت الله غرویان : تندروها دلواپسند، چون آیت الله هاشمی، حاج حسن خمینی را علامه خواند - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳

آیت الله غرویان : تندروها دلواپسند، چون آیت الله هاشمی، حاج حسن خمینی را علامه خواند

مقام معظم رهبری گفتند حق الناس محترم است، یکی از حق الناس ها همین حق مردم برای استفاده از نظرات بیت امام توسط حاج حسن اقا است.
آیت الله غرویان : تندروها دلواپسند، چون آیت الله هاشمی، حاج حسن خمینی را علامه خواند
آیت الله محسن غرویان استاد حوزه و دانشگاه ضمن ابراز تاسف از تهدید آیت الله سیدحسن خمینی از سوی گروه های خودسر خواستار جلوگیری از ادامه این گونه برخوردها شد.

غرویان اظهار داشت: پس از خواندن خبر تهدید حاج سید حسن آقا خمینی بسیار تاسف خوردم. همه ی بزرگان از جمله رهبر معظم انقلاب، بر حفظ حرمت بیت امام و احترام بر این خاندان تاکید دارند.

وی افزود: بنده معتقدم که باید فضای ارامی در کشور حکمفرما شود تا شخصیت هایی مثل حاج حسن آقای خمینی که یادگار بیت حضرت امام (ره) هستند، بتوانند در مجالس با مردم صحبت کنند و مردم از آنها استفاده کنند.

آیت الله غرویان در بخش دیگری گفت: آیت الله هاشمی از سید حسن آقا به عنوان علامه و استاد درس خارج حوزه یاد کردند و بیت حضرت امام و فرزندان حاج احمد اقا را تجلیل کردند.

وی افزود: این سخنان باعث یک سری حساسیت ها و دلواپسی ها و متاسفانه عداوت و کینه هایی شده است.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: این گونه مخالفت ها و برخوردها ناشی از شیطنت های شیطان نفس است، وگرنه حاج حسن آقا شخصیتی هستند که محبوب مقام معظم رهبری هستند و در کنار ایشان راه پدرشان حاج احمد آقا را ادامه می دهند و هم اکنون به عنوان بازوی رهبری در همان راستا حرکت و سخنرانی می کنند.

غرویان با بیان اینکه بهره برداری از بیت امام (ره) حق مردم ایران است، گفت: ما باید از ظرفیت بیت امام و جایگاه و احترامی که بیت ایشان در قلوب مردم دارد استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری گفتند حق الناس محترم است، یکی از حق الناس ها همین حق مردم برای استفاده از نظرات بیت امام توسط حاج حسن اقا است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: امیدوارم که بزرگان، مراجع و علما نسبت به این برخوردها واکنش نشان دهند و گروه های تندرو و افراطی را نصیحت کنند تا اینگونه بی حرمتی ها نسبت به بیت امام (ره) صورت نگیرد.
منبع:انتخاب
کد مطلب: 45370
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *