۰
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲

دادکان: دولت درباره کی‌روش تصمیم می‌گیرد

محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دو به انتقاد از وزارت ورزش پرداخت .
دادکان: دولت درباره کی‌روش تصمیم می‌گیرد
دادکان که برای گفت و کو در موضوع کارلوس کی روش به تلویزیون رفته بود، در این باره حرفهای جالبی زد :

پذیرای اخلاق مداری هستیم ؟
من از ابوسعید ابوالخیر یک داستان نقل می کنم. کسی می رود پیش ایشان و می گوید انسان ها پرواز می کنند می گوید پرنده هم این کار را می کند. می گویند فلانی در آب شنا می کند می گوید ماهی هم شنا می کند انسان کسی است که اخلاق مدار ساده و بی ریا باشد. آیا جامعه ما این اخلاق مداری را پذیراست؟

دعوت شدکان لمپن و دلال بودند
از آقای حسنی خو می پرسم در جلسه ای که با موضوع فساد، لمپنیسم و اخلاق مداری برگزار شده چرا کسانی که خودشان لمپن بوده اند، حضور داشته اند. کسانی که خودشان در دلالی و فساد نقش دارند چگونه می توانند مشکل فساد را حل کنند؟

مردم را مشغول می کنند
وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ کدام کی‌روش را نمی‌خواهند ولی برای اینکه مردم را مشغول کنند در حال برگزاری جلسه هستند. اگر کی‌روش را نمیخواهیم یک روزه می‌توانیم کار قراردادش را درست کنیم ولی با پا پیش می‌کشیم و با دست پس می‌دهیم.

آقای وزیر کار دیگری ندارید ؟
وزارت ورزش مدیریت باشگاه پرسپولیس را این فصل به صورت ویژه در اختیار گرفت و ببینید که چه عملکردی در این خصوص داشتند و چه قدر مربی و کادرفنی تعویض شد.
از روزی که آقایان در وزارت ورزش شروع به کار کردند دنبال کار پرسپولیس، استقلال و تیم ملی هستند. شما کار دیگری ندارید؟ باشگاه پرسپولیس در این مدت هفت مدیر آورده سیزده تا مربی. از من راهکار می خواهید؟ بهترین راهکار این است که شما بروید. آیا راهکار بهتری سراغ دارید؟

می خواهند اختیارات خارج از عرف کی روش را کم کنند
چون اختیارات خارج از عرف، مستطیل سبز و خارج از قاعده به کی‌روش داده بودیم و حالا می‌خواهند آن را کم کنند، کی‌روش حاضر به همکاری نیست.مردم منتظر جلسه دوباره کی‌روش و کفاشیان برای ادامه همکاری نباشند و تمامی این جلسات خروجی ندارد و برای مشغول کردن مردم است.

کفاشیان چرا نمی روی؟
آقای کفاشیان، جلسه با کی‌روش فایده ای ندارد، وقتی نایب رئیست را از یکجا، دبیرکل فدراسیون را از جای دیگر و نایب رئیس بانوان فدراسیون را از جای دیگر گذاشتند، چگونه می‌خواهی کار کنی، خوب می‌بینی شرایط اینگونه است پس چرا نمی‌ری؟

با مردم صادق باشیم
وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هیچ کدام سرمربی تیم ملی را نمی‌خواهند ولی قدرت تصمیم گیری در مورد آن را ندارند همان طوری که دوباره ماندن کی‌روش هم خارج از اراده این دو نهاد بود، بهتر است صادق باشیم و حقایق را بگوییم.
کد مطلب: 45520
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *