۰
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸

دیدار دوم مقابل آمریکا از نگاهی دیگر

محمد جواد معنوی نژاد دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با حضوری موثر در دومین دیدار مقابل آمریکا با 19 سال جوانترین بازیکن کشورمان در ادوار مختلف لیگ جهانی نام گرفت.
دیدار دوم مقابل آمریکا از نگاهی دیگر
ملی پوشان والیبال کشورمان موفق به کسب امتیاز از تیم ملی والیبال آمریکا نشدند و با دستانی خالی راهی لهستان شدند. اما بازی دوم مقابل آمریکا همراه با اتفاقاتی بود که تعدادی از آن را مرور خواهیم کرد:

شهرام محمودی قبل از بازی به دلیل بیماری تحت درمان پزشک تیم قرار گرفت و دکتر افروزی مجبور به تزریق سرم به او شد اما با این حال کواچ از او بازی گرفت ولی در همان اوایل بازی محمودی جای خود را به غفور داد.

ارزشمندترین بازیکن آمریکا در دیدار گذشته، تیلور سندر در این دیدار حتی یک امتیاز هم به میدان نیامد تا یک بار دیگر کواچ سورپرایز شود.

بر خلاف بازی نخست فرهاد ظریف به عنوان لیبرو اصلی شروع کننده دیدار بود و گویا کادر فنی از عملکرد علیزاده راضی نبودند.

آمریکا همانطور که پیش بینی می شد در ترکیب خود تغییراتی را ایجاد کرده بود اما مهمتر اینکه اندرسون پست خود را هم عوض کرد و در بازی به عنوان پشت خط زن به تیم کمک می کرد.

با تمام پیشرفتی که ایران در شروع لیگ جهانی امسال نسبت به سال های گذشته داشت اما بازهم رکورد شکست در دو ست اول بازی های اول هنوز پا برجاست.

مورفی تروی، دریافت کننده آمریکایی ها که کواچ در بازی گذشته انتظار حضور او را می کشید در دومین دیدار به میدان آمد و اولین بازی اش در لیگ جهانی ۲۰۱۵ با تولد ۲۶ سالگی اش مصادف شد.

محمدجواد معنوی نژاد، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با حضور موثر در بازی دوم مقابل آمریکا نام خود را به عنوان جوانترین بازیکن ایران در لیگ جهانی با ۱۹ سال ثبت کرد.

فرهاد ظریف هم با ۳۲ سال مسن ترین بازیکن ایران بود.

امیر غفور بعد از مدت ها دوری از تیم ملی بالاخره در این دیدار به صورت جدی محک خورد و نشان داد با غفور ایده آل فاصله دارد اما آثاری از مصدومیت دیگر در او دیده نمی شود.

امیر غفور با کسب ۱۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم ایران در میدان بود و سامان فائزی هم ۶ امتیاز برای ایران کسب کرد.

مت اندرسون با ۱۹ و مورفی تروی با ۱۶ امتیاز موثرترین بازیکنان زمین بودند.
کد مطلب: 45738
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *