۰
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲

قدردانی کفاشیان از رییس جمهوری

رییس فدراسیون فوتبال امروز ( چهارشنبه ) با تقدیر از رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان گفت: با حمایت های به موقع رییس جمهوری تیم ملی فوتسال زنان در جام جهانی کوچک در گواتمالا شرکت می کند.
رییس فدراسیون فوتبال امروز ( چهارشنبه ) با تقدیر از رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان گفت: با حمایت های به موقع رییس جمهوری تیم ملی فوتسال زنان در جام جهانی کوچک در گواتمالا شرکت می کند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور علی کفاشیان، محمود اسلامیان، مهدی تاج، علیرضا اسدی، الهه عرب عامری، غلامرضا بهروان، حیدر بهاروند، افشین دبیری، شهاب الدین عزیزی خادم، فریدون اصفهانیان و امیر حسین حسینی در فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است.
کفاشیان در این جلسه گفت : موانع برای اعزام تیم ملی فوتسال زنان به جز مشکلات مالی رفع شده است و امیدواریم بازیکنان در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: تیم ملی فوتبال روز گذشته در دیدار با گوام نتیجه مطلوبی کسب کرد و با توجه به شکست تیم عمان از ترکمنستان، تقریبا صعود این تیم به عنوان سرگروه تثبیت شده است.
وی اظهار داشت: تیم امید نیز در کشور امارات، اردوی بسیار خوبی را برگزار کرد که در دیدار دوستانه با استرالیا به نتیجه یک بر یک دست یافت. البته تا پیش از اعزام به رقابتهای مقدماتی المپیک (بهمن ماه در قطر)یک اردوی تدارکاتی دیگر پیش روی این تیم است تا بازیکنان با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود بروند.
کفاشیان ادامه داد : پس از پایان رقابتهای تیم ملی و ملحق شدن بازیکنان به باشگاههای خود، هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر از روز جمعه در شهرهای مختلف برگزار می شود. طبق برنامه ریزی دقیق و مطلوب سازمان لیگ، مسابقات در رده های مختلف در حال برگزاری است.
وی در مورد تیم های پایه نیز خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها برای کسب آمادگی تیم های پایه که سال آینده رقابتهای خود را در قهرمانی آسیا پیش رو دارند، انجام شده است و این برنامه ها به صورت مستمر برگزار می شود.
نشست هیات ربیسه فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری مجمع، برنامه و بودجه فدراسیون، مسایل مالی و حسابرسی، مشخص شدن زمان مجمع در محل این فدراسیون ادامه دارد.
کد مطلب: 53067
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *