۱
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
دکتر کواکبیان در همایش ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت:

مجلسی میخواهیم که در مقابل ممنوع التصویری سکوت نکند

عارف خطاب به مردم تهران : روز هفتم اسفند به مسافرت نروید
دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در شامگاه شنبه یکم اسفند با اشاره به ائتلاف صورت گرفته بین اصلاح‌طلب‌ها و حامیان دولت بیان کرد: به آن‌هایی که می گویند لیست ائتلافی، لیست بی بی سی و... است، عرض می‌کنم تکیه این لیست مردم هستند و مردم پشتوانه هر گروهی باشند، آن گروه وابسته به قدرت‌های خارجی نیست.
عکس:محمد وقاری - فریادگر
عکس:محمد وقاری - فریادگر

دکتر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در شامگاه شنبه یکم اسفند با اشاره به ائتلاف صورت گرفته بین اصلاح‌طلب‌ها و حامیان دولت بیان کرد: به آن‌هایی که می گویند لیست ائتلافی، لیست بی بی سی و... است، عرض می‌کنم تکیه این لیست مردم هستند و مردم پشتوانه  هر گروهی باشند، آن گروه وابسته به قدرت‌های خارجی نیست.

به گزارش پایگاه خبری فریادگر، عصر روز شنبه یکم اسفند در محل سالن ورزشی حجاب دکتر کواکبیان در همایش ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت سخنان خود را با شعر:

می‌فروشی گفت کالایم می است             رونق بازار من ساز و نی است

من خمینی دوست می‌دارم که او      هم "خم" است و هم "می" است وهم "نی" است

به یاد خمینی کبیر و یادگار امام آغاز کرد و ضمن ابراز تأسف از عدم احراز صلاحیت سید حسن خمینی و تسلیت ایام فاطمیه گفت: ما می‌خواهیم شأن مجلس را که در این سه دوره به دون کشیده شده است برگردانیم. مجلسی که حتی محمود احمدی‌نژاد گفت در رأس امور نیست.

دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: مجلس ریل‌گذار امور است. ما مجلسی می‌خواهیم که به 11 میلیون حاشیه‌نشین توجه کند، شرایط را برای ازدواج نه میلیون جوان دم بخت فراهم کند، مجلسی می‌خواهیم که مشکلات 5 میلیون بیکار و 2و نیم میلیون معتاد را در نظر بگیرد. چرا باید در تهران 3000 کارتون خواب را شاهد باشیم؟

وی با اشاره به ‌هدر دادن حدود 750 میلیارد دلار در دولت قبلی گفت: این هزینه‌ها صرف علم کردن بابک زنجانی‌ها شدند. مجلسی می‌خواهیم در برابر اختلاس‌ها سکوت نکند. برای پدیده‌های اجتماعی اسیدپاشی کمیته تشکیل دهد. مجلسی که در برابر ممنوع‌التصویر بودن و ممنوع بیان بودن سکوت نکند. مجلسی که اقتدار ملت را به جهانیان نشان دهد نه ملت را با کمیسیونی مانند برجام ذلیل نشان دهند.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اشاره به ائتلاف صورت گرفته بین اصلاح‌طلب‌ها و حامیان دولت بیان کرد: به آن‌هایی که می گویند لیست ائتلافی لیست بی بی سی و... است، عرض می‌کنم تکیه این لیست مردم هستند و مردم پشتوانه  هر گروهی باشند، آن گروه وابسته به قدرت‌های خارجی نیست. آن‌هایی که قدرت و ثروت را دارند ممکن است وابسته شوند.

کواکبیان با قرائت این بیت شعر «قدی که بهر خدمت مردم علم شود            بهتر ز قامتی که به محراب خم شود» گفت: ما آمده ایم تا ندای مطالبات مردممان باشیم.

وی در پایان خطاب به کسانی که به اصلاح‌طلب‌ها تهمت می‌زنند، گفت:ما را نفوذی می‌خوانند. من با صدای بلند در مجلس هشتم گفتم اصلاحات زنده است چون مردم می‌خواهند. با قدرت می‌گویم فتنه‌گر خودتان هستید. ما افتخارمان این است با تکیه به خط امام و در چهارچوب نظام پیگیر مطالبات مردم هستیم.

عارف خطاب به مردم تهران : روز هفتم اسفند به مسافرت نروید

دکتر محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز در این برنامه گفت:خواهش می‌کنم روز هفتم اسفند به مسافرت نروید، به‌پای صندوق‌های رأی بیایید اگر می‌خواهید تفکر اصلاحات شروع شود و خدمتگذاران شما در مجلس پیگیر اجرای قانون شوند.

عارف سخنان خود را با ابراز خرسندی از حضور در جمع خطاب به مخاطبین سخنان خود را آغاز کرد و گفت: باید بدانید که حضور شما به معنای به فرجام رسیدن برجام های بعدی خواهد بود. حضور شما مقدمه تشکیل مجلسی در رأس امور است، مجلسی که پیگیر مطالبات مردم است، مجلسی که اولویتش مسائل امنیتی، اجتماعی، اعتیاد و تمامی مشکلات مردم کشور ازجمله فرهنگیان است. حضور شما مقدمه تشکیل مجلس امید است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلب‌ها در ادامه با اشاره روند تشکیل ائتلاف اضافه کرد: پیام شما در خرداد 92 ائتلاف بود که آن را انجام دادیم و پیام فعلی شما گام دوم ائتلاف است که باید ادامه بیابد. ما صدای شمارا شنیدیم و به این‌سو حرکت کردیم.  وی با اشاره به نقش مردم درروند ائتلاف بیان کرد: برای رسیدن به وحدت برای نخستین بار شورای سیاست‌گذاری اصلاحات تشکیل شد و همه اصلاح‌طلب‌ها به زیر یک چتر واحد درآمدند.

این کاندیدای مجلس دهم در ادامه گفت: میدانیم حضور حداکثری شما پشتوانه آینده است. رقابت با رقیب را در چهارچوب نظام در دست داریم. اولویت دادن به جوانان و زنان و توجه به مطالبات مردم در یک برنامه 128 بندی را در نظر گرفته‌ایم. شعار اصلی ما در انتخابات امید، آرامش و رونق اقتصادی است.

عارف سخنان خود را بابیان پیروزی در ائتلاف دوم در اسفند 94 ادامه داد و گفت: گام اول ائتلاف را با توکل به خدا و حضور مردم پشت سر گذاشتیم. این راه باید ادامه بیابد و این خواسته همه‌کسانی است که دغدغه نظام رادارند. ما به سبب اشتراکاتی که با حامیان دولت داریم ائتلاف کردیم.

سر لیست گروه ائتلافی اصلاحات و حامیان دولت با اشاره به مزین بودن لیست مذکور به شانزده ایثارگر و هشت خانم گفت: من افتخار می‌کنم که بنده حقیر سر لیست این گروه و سخنگوی آن هستم. امیدوارم در اسفند 94 با رأی حداکثری مردم به تمام این 30 نفر و 16 نفر لیست خبرگان آقای هاشمی شاهد برجام های متعدد در ارتباط با معیشت مردم، اقتصاد، فرهنگ و.. باشیم.

وی در ادامه گفت: مجلسی تشکیل می‌دهیم که با استفاده از متخصصان و کارشناسان از برنامه‌های پیشرفت دولت حمایت کند و مشکلات جوانان، معلمان، کارگران، کشاورزان و... را حل کند. در مسیر امید حرکت کند، ما با امید زنده‌ایم، زنده‌باد امید، زنده‌باد اصلاحات، زنده‌باد جمهوری اسلامی.

این کاندیدای اصلاح‌طلب گفت: خط قرمز ما حقوق مردم و آرمان‌های امام است. افتخار ما این است که در هشت سال دولت اصلاحات حتی بک مدیر هم فساد مالی نداشت. ما دلسوزتر از اصلاحات در کشور نمی‌شناسیم. ما اخلاق مدار هستیم و برای پیروزی به‌تحقیر رقیب نمی‌پردازیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به نگه‌داشتن حرمت دهه فاطمیه گفت:وعده ما روز 7 اسفند در پای صندوق‌های رأی. خواهش می‌کنم روز هفتم اسفند به مسافرت نروید، به‌پای صندوق‌های رأی بیایدد اگر می‌خواهید تفکر اصلاحات شروع شود و خدمتگذاران شما در مجلس پیگیر اجرای قانون شوند.

کد مطلب: 54437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *