۰
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۹
جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی گرانی​ها؛

وزرای اقتصاد، صنعت و کشاورزی فراخوانده شدند

نمايندگان مجلس روز چهارشنبه در جلسه‌ غيرعلني ميزبان وزراي اقتصاد،‌ صنعت و معدن و تجارت و جهاد كشاورزي براي بررسي مسائل اقتصادي و مشكلات گراني و تورم هستند.
سيدشريف حسيني عضو هيات رييسه مجلس، گفت: قرار است در اين جلسه مشكلات اقتصادي با حضور وزراي مربوطه مورد بررسي قرار گيرد و وزرا در اين رابطه به مجلس گزارش دهند. در صورت پايان مباحث در جلسه غيرعلني و باقي بودن زمان جلسه ادامه كار مجلس در جلسه علني دنبال خواهد شد.
وي با بيان اينكه كميته‌ي جداگانه‌اي در مجلس براي مبارزه با گراني تشكيل نشده است، خاطر نشان كرد: قرار است دو نفر از نمايندگان مجلس به تركيب كميته مشترك دولت و مجلس كه در همين ارتباط فعاليت مي‌كنند اضافه شود.
وي درباره جايگزين شدن جلسات كميسيون‌هاي تخصصي به جاي جلسات علني روزهاي سه‌شنبه مجلس نيز گفت: براي اينكه كار كارشناسي بيشتري روي طرحها و لوايح انجام شود روزهاي سه‌شنبه به جلسات كميسيون‌ها اختصاص يافته و كميسيون‌ها علاوه بر يكشنبه بعدازظهر و دوشنبه‌ها، روزهاي سه‌شنبه نيز جلسه خواهند داشت و صحن علني مجلس نيز يكشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها تشكيل جلسه مي‌دهد.
حسيني در پايان يادآور شد كه ساعات كار مجلس درماه مبارك رمضان به روال گذشته خواهد بود و جلسات علني از ساعت ۸ صبح آغاز مي‌شود
کد مطلب: 575
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *