۰
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۵۰

رييس تشکيلات خودگردان فلسطين از فياض حمايت کرد

محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه از سلام فیاض نخست وزیر این تشکیلات حمایت کرد.
این درحالی است که به عملکرد دولت سلام فیاض در مقابله با گرانی انتقادهای شدیدی شده است. عباس در یک سخنرانی تلویزیونی گفت:«من به وزرای مربوطه برای دیدار روز یکشنبه با فعالان اقتصادی ، بخش خصوصی و جوامع مدنی برای بررسی راه حل های بحران اقتصادی دستوراتی داده ام.»
وی اطمینان داد:«هیچ اختلافی میان من و دولت وجود ندارد. او (نخست وزیر) از دستورات من پیروی می کند و من به آنچه آنها (وزرای کابینه) بررسی و پیشنهاد می کنند، متعهد هستم. همچنین آنها نیز به انجام دستورات من متعهد هستند.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله ، صبح شنبه جوانان فلسطینی پس از شرکت سلام فیاض در یک مصاحبه رادیویی به خودروی وی حمله کردند. تظاهرکنندگان شعارهایی علیه فیاض سر دادند و کناره گیری وی از قدرت را خواستار شدند.
طی روزهای اخیر چندین مورد تظاهرات در شهرهای مختلف کرانه باختری در اعتراض به افزایش بهای سوخت و مواد غذایی برگزار شده است. به رغم این اعتراضات فیاض اعلام کرده است در سمت خود باقی می ماند.
با وجود این فیاض تاکید کرد:«اگر با دلایل منطقی و نه به دلیل شکایت، به این نتیجه برسم که نمی توانم با این وضع مقابله کنم ، به کسانی که کناره گیری من از قدرت را خواستارند، اطمینان می دهم که منعی در این خصوص نخواهم داشت و حتی یک روز هم در این سمت نخواهم ماند.»
کد مطلب: 6054
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *