۰
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۳

کلاه قرمزی و بچه ننه در آستانه رکوردشکنی

مدیر سینما آفریقا مشهد گفت: فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه‌ننه در آستانه شکستن رکورد فروش در سینما آفریقای مشهد است.
فارس: مدیر سینما آفریقا مشهد گفت: فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه‌ننه در آستانه شکستن رکورد فروش در سینما آفریقای مشهد است.

مهدی تجویدی اظهار داشت: کلاه قرمزی و بچه ننه از ابتدای اکران در این سینما مورد استقبال گسترده تماشاگران مشهدی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اگر این استقبال ادامه داشته باشد که قطعا همین گونه نیز خواهد شد، کلاه قرمزی و بچه ننه تا کمتر از ۱۰ روز آینده عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در این سینما در سال ۹۱ لقب می‌گیرد.

مدیر سینما آفریقا مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پرفروش‌ترین فیلم سینما آفریقای مشهد در حال حاضر کدام فیلم است، یادآور شد: قلاده‌های طلا به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که در ابتدای امسال اکران شد تا امروز لقب پرفروش‌ترین فیلم این سینما را در اختیار دارد.

تجویدی بیان داشت: مجموع فروش قلاده‌های طلا ۹۰ میلیون تومان بود که پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده کلاه قرمزی و بچه ننه این میزان فروش را رد کند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم این سینما در سال ۹۱ را از آن خود کند.

وی ادامه داد: کل فروش کلاه قرمزی و بچه‌ننه در سینما آفریقا مشهد، تا امروز که ۲۰ روز از اکران آن می‌گذرد حدود ۷۰ میلیون تومان شده است.

مدیر سینما آفریقا مشهد ادامه داد: بطور متوسط روزانه هزار و ۷۰۰ تا دو هزار نفر از این فیلم دیدن می‌کنند که جمع ریالی آن نزدیک ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌شود.

تجویوی افزود: در روزهای سه‌شنبه که بهای بلیط در این سینما نیمه‌ب‌ها است، مبلغ فروش تغییری نکرده و فقط تعداد تماشاگران دو برابر می‌شود.

وی بیان داشت: طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه تعداد تماشاگران به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز می‌رسد که امیدواریم با اکران بیشتر فیلم‌های پرمخاطب رونق سینما بیشتر شود. 
 
کد مطلب: 6167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *