; ?>; ?> اصولگرایان بعد از پیروزی ترامپ - مردم سالاری آنلاين
۲
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۸

اصولگرایان بعد از پیروزی ترامپ

محمدحسین روانبخش
نمی دانم چه ربطی دارد ؛ ولی بعداز اعلام پیروزی ترامپ ، امید به اردوگاه اصولگرایان بازگشته و برادرانی که تا هفته پیش فعالیت انتخاباتی شان برای ریاست جمهوری سال آینده ، فقط تکذیب کاندیداتوری بود ، حالا دسته جمعی در حال گرم کردن برای ورود به زمین هستند :عزت الله ضرغامی ، غلامحسین الهام ، محمد غرضی ، رستم قاسمی ، محمدباقر قالیباف ، محمدرضا باهنر ، اسدالله بادامچیان ، مصطفی میرسلیم و... البته شاید هم این برادران از برد تیم فوتبال برزیل مقابل آرژانتین جوگیر شده اند و دارند تیم فوتبال تشکیل می دهند . اما این برادران که هستند و چرا قصد کاندیداتوری دارند:
عزت الله ضرغامی : در تیم اصولگرایان به درد دروازه بانی می خورد چون در هر پست دیگری بازی کند احتمال زدن گل به خودی اش زیاد است . بزرگترین تاثیرگذاری سیاسی اش این بوده که وقتی احمدی نژاد بعد از قهر 11 روزه برگشت ، ضرغامی هیات دولت را به بستنی مهمان کرد ؛ برای همین شایسته ترین نامزد اصولگرایان برای انتخابات سال آینده به نظر می رسد .
غلامحسین الهام : مهمترین کار زندگی اش سخنگویی دولت احمدی نژاد بود . او تقریبا از همه تصمیمات احمدی نژاد بی اطلاع بود و آنها را نیم ساعت ثبل از عملیاتی شدن تکذیب می کرد برای همین پتانسیل خوبی برای معجزه هزاره سوم شدن دارد ؛ اما حیف که همسرش این لقب را خرج محمود احمدی نژاد کرد و سر غلامحسین بی کلاه ماند . بالاترین رایی که آورده مربوط به زمانی است که به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان به مجلس ششم پیشنهاد شد و 4 رای آورد !
محمد غرضی : در انتخابات قبلی قرار بود 55 میلیون نفر به او رای بدهند اما متاسفانه بر اثر کم کاری زوجهایی که در دهه 60 و 70 ازدواج کرده اند ، تعداد واجدین شرایط رای دادن خیلی کمتر از این تعداد بود. او می آید تا روزی بالاخره 55 میلیون رای را بیاورد.
رستم قاسمی : وزیر نفت دولت احمدی نژاد بود . قرار است با شعار «دکل نفتی » را سر سفره مردم می آورم ، وارد انتخابات شود!
محمدباقر قالیباف : می آید تا جای محسن رضایی میرقائد خالی نماند و راهش ادامه یابد.
محمدرضا باهنر : خودش ، خودش را فوروارد اصولگرایان می داند ولی آگاهان می گویند در همان چهار پنج دقیقه اول نفس کم می آورد . خودش می گوشد علاقه ای به نخست وزیر شدن ندارد ، دور و بری ها یش تذکر می دهند که مهندس ! قرار است برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید !
اسدالله بادامچیان : حرفی ندارم. (آدم شوخی هم می کند باید شوخی اش بامزه باشد . طرح کاندیداتوری بادامچیان اوج بی مزه بازی سیاسی است )
مصطفی میرسلیم: متخصص احتراق موتور های درون سوز ( هاله نور مکانیکی) ، وزیر ارشاد خیلی سابق ، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی ، از افتخاراتش این است که زمانی کاپشن احمدی نژادی می پوشید که کاپشن احمدی نژادی مد نبود ! اگر رئیس جمهور بشه موتورهای درون سوز را سر سفره های مردم می آورد !

کد مطلب: 63156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *