۱
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱
از سوی مصطفی کواکبیان صورت گرفت:

اعتراض به منتفی شدن تحقیق و تفحص از شهرداری تهران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به منتفی شدن تحقیق و تفحص از شهرداری تهران اعتراض کرد.
اعتراض به منتفی شدن تحقیق و تفحص از شهرداری تهران
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به منتفی شدن تحقیق و تفحص از شهرداری تهران اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مصطفی کواکبیان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس اظهار کرد: روز گذشته در کمیسیون عمران مجلس اتفاق عجیبی افتاد. در این جلسه که آقای قالیباف هم تشریف آورده بودند کمیسیون به متقاضیان تحقیق و تفحص از املاک نجومی اجازه نداد بحثشان را مطرح کنند و استدلال می کردند که چون پرونده قضائی تشکیل شده مجلس حق تحقیق و تفحص ندارد. آقایان چاقوی خود را کند کردند.

وی افزود: این اتفاق در حالی افتاد که فردای روزی که آقای غندالی دستگیر شد، تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس به تصویب رسید. ما از هیات رئیسه می خواهیم حتما به کمیسیون عمران تذکر دهد زیرا این کار از طرف هیات رئیسه به کمیسیون ارجاع شده بود و کمیسیون حق ندارد جلوی تحقیق و تفحص را بگیرد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به سوگند هیات رئیسه مجلس برای دفاع از اقتدار و شان مجلس و نمایندگان یادآور شد: همین امروز یک سری از دوستان بحث فتنه را مطرح کردند. هیات رئیسه و رئیس مجلس در برابر امام جمعه محترمی که کل خانه ملت را فتنه حساب کرد هیچ واکنشی نشان نداد. مجلس خانه ملت است و قطعا این مسائل نباید علیه مجلس مطرح شود و رئیس مجلس هم موظف بود از مجلس دفاع کند.

کواکبیان در پایان همچنین گفت: یکی از همکاران برخلاف روابط خوبی که ما با روسیه داریم، اظهارات خوبی را در این زمینه مطرح نکرد و لازم بود نسبت به این موضوع واکنشی نشان داده می شد.
کد مطلب: 63332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *