۰
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۳۸
نماینده مردم شوشتر:

اقدام قابل توجهی در پرورش نخبگان انجام نشده است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی‌هایی در بخش نخبگان به این نتیجه می‌رسیم که در این بخش اقدامات کمی و کیفی قابل توجهی انجام نشده است.
حجت الاسلام سید محمد سادات‌ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه می‌رسیم که در بخش نخبگان کاستی‌های فراوانی وجود دارد و برای پرورش صحیح استعداد‌ها اقدامات کمی و کیفی اندکی انجام شده است.

وی افزود: کاستی‌های فراوانی در بخش آموزش در کشور وجود دارد و امیدواریم با اجرای برنامه‌های جدید در نظر‌ گرفته شده در این باره اقدامات شایسته‌ای انجام شود.

نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: اجرای طرح تحول بنیادین نظام آموزشی کشور می‌تواند تا حد زیادی کاستی‌ها در این بخش را کاهش دهد و در این ‌باره باید به اجرای کامل قوانین مکلف باشیم.

وی با اشاره به اینکه استعدادهای موجود باید به بهترین نحو ممکن پرورش پیدا کنند، خاطر‌نشان کرد: پرورش استعدادها باید از مقاطع تحصیلی پایین‌تر انجام شود و بهترین شرایط برای این کار مقطع ابتدایی و راهنمایی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید از بهترین نیروها در بخش آموزش ابتدایی استفاده کنیم و باید به نحوی اقدام کنیم که تدریس در این مقطع به افتخار تبدیل شود.

وی افزود: باید توجه کنیم مهدهای کودک ابتدایی‌ترین مقطع آشنایی با استعدادها و نخبگان است و باید در این‌باره کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده را به دقت مد‌نظر داشته باشیم.
کد مطلب: 6424
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *