۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۲

اعلام جزئياتي از تسهيلات مسكن و رتبه‌بندي شغلي نخبگان در دستگاه‌هاي اجرايي

معاون توسعه مديريت و منابع بنياد ملي نخبگان از تسهيلات خريد مسكن ۱۰ تا ۲۵ ميليون توماني به نخبگان و استعدادهاي برتر شاغل در مقاطع تحصيلات تكميلي خبر داد.
به نقل از ايسنا، دكتر طالبي افزود: امسال، اين تسهيلات به مبلغ ۱۰ تا ۲۵ ميليون تومان بر اساس شرايط محيطي و محل زندگي به افراد اعطا مي‌شود.

وي اظهار كرد: اعطاي بورس تحصيلي شهيد احمدي در مقطع دكترا ويژه نخبگان و استعدادهاي برتر از ديگر برنامه‌هاي امسال اين نهاد است.

طالبي ادامه داد: نخبگان درصورت تاييد بنياد ملي نخبگان مي‌توانند در دانشگاه‌ها و مراكز علمي برتر ادامه تحصيل دهند و تا كنون بيش از ۱۱ هزار نخبه و استعداد برتر در كشور شناسايي شده است.

وي با اشاره به اين كه آيين‌نامه جذب نخبگان و استعدادهاي برتر در دستگاه‌هاي اجرايي تصويب و به استانداري‌ها ابلاغ شده است، گفت: بر اساس اين آيين‌نامه، نخبگان و استعدادهاي برتر طبق نياز هر دستگاه اجرايي با اولويت و شرايط آسان‌تري استخدام مي‌شوند.

معاون توسعه مديريت و منابع بنياد ملي نخبگان خاطرنشان كرد: نخبگان شاغل در دستگاه‌هاي اجرايي با ارتقاي شغلي، در يك رتبه بالاتر از رتبه تعيين شده قرار مي‌گيرند و كارمنداني كه قبل از ابلاغ اين آيين‌نامه، جزء استعدادهاي برتر بودند نيز، از مزاياي اين آيين‌نامه بهره مند مي شوند.
کد مطلب: 778
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *