۲
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۴

برداشت از سخنان فتاح، فقط حق کمیته امداد است!

پرویز فتاح وزیر سابق دولت پاکدست هاله نور و رئیس فعلی کمیته امداد هفته گذشته گفت که « در فتنه 88 یک نفر از مددجویان کمیته امداد حضور نداشتند و فقط افراد شکم سیر در این فتنه حضور یافتند » .
برداشت از سخنان فتاح، فقط حق کمیته امداد است!
پرویز فتاح وزیر سابق دولت پاکدست هاله نور و رئیس فعلی کمیته امداد هفته گذشته گفت که « در فتنه 88 یک نفر از مددجویان کمیته امداد حضور نداشتند و فقط افراد شکم سیر در این فتنه حضور یافتند » . اولین نتیجه ای که از این حرف می توان گرفت این است که «شکم سیری» خطربزرگی است و چه خوب است که همه مددجو باشند ؛ اما کمیته امداد بیانیه ای داده و هر گونه برداشت از این سخنان را تکذیب کرده است .
فتاح خودش هم فکر نمی کرد که کسی به حرفش توجه کند ، چه برسد به اینکه آن را تفسیر کنند و از آن برداشت داشته باشند . او حتی از نظر دستوری هم جمله فارسی درستی به کار نبرده بود (برای فاعل مفرد ، فعل جمع به کار برده : یک نفر از مددجویان ... حضور نداشتند !) ولی بعضی ها ناجوانمردانه حرفهایش را جدی گرفتند؛ مطمئنا این کار را هم همان شکم سیرهای فتنه گر خائن انجام دادند ؛ چون تجربه مددجویان عزیز به آنها یاد داده که اصولا نباید حرفهای مدیران کمیته امداد را جدی بگیرند . خوب با توجه به این خیانت بزرگ ، چاره ای جز این نماند که برای اولین بار در طول تاریخ بشر ، یک جور تکذیب جدید اختراع شود : تکذیب برداشت های صورت گرفته از یک حرف!
این چیزی بود که تا حالا به فکر هیچکس نرسیده بود ؛ تا حالا همه خیال می کردند که علمی به نام «منطق» وجود دارد که بر اساس آن می توان سخنان مختلف را تفسیر و تاویل کرد اما حالا معلوم شد که نخیر ، امثال برادر فتاح می توانند هر چی دلش خواست می تواند بگوید ؛ آنوقت معنا و نتیجه منطقی و برداشت و همه چیزش در اختیار کمیته امداد است !
نتیجه منطقی : نداریم ! کلا مرگ بر منطق ، ابراز دست فتنه گران خائن!
محمدحسین روانبخش/مردم سالاری 

کد مطلب: 64717
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *