۰
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۴۷
در واکنش به فیلم موهن آمریکایی

حزب الله لبنان: محکومیت صرف آمریکا بی فایده است

حزب الله لبنان توهین به مقدسات را غیراخلاقی‌ترین خصومت علیه والاترین حقوق انسانی دانست و از سازمان ملل خواست مانند قوانین مجرمیت اقدامات ضد صهیونیستی، قانون مجرمیت توهین به مقدسات را تصویب کند.
به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تهیه فیلم موهن علیه پیامبر اکرم(ص) را اقدامی غیر اخلاقی دانست و تاکید کرد که این اقدام بالاترین درجه خصومت علیه والاترین حق از حقوق انسانی است که همان احترام به اعتقادات ، مقدسات و احساسات انسان است.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد که این فیلم که در آمریکا توزیع شده است، اقدامی مشکوک است که تامین کنندگان مالی آن افراط گرایان قبطی و یهودی هستند که به دنبال ایجاد آتش نفرت و بالا بردن چالش بین مسلمانان و قبطی‌ها در مصر هستند تا آنها به فتنه داخلی بکشانند.

این بیانیه تاکید کرد که این اقدامات نمود سیاست های ترسیم شده است و ارتباطی به حالت های فردی ندارد، این اتفاقات مواضع واقعی ائتلاف صهیو- آمریکایی در قبال اسلام و مسلمانان را نشان می‌دهد.

حزب‌الله تاکید کرد که بیانیه‌های رسمی محکومیت این اقدام از سوی دولت آمریکا فایده‌ای برای کسی ندارد، اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی و ملت‌های اسلامی کجا هستند که در برابر این توهین های مکرر بایستند؟ سازمان های حقوق بشر و سازمان ملل کجا هستند؟

این بیانیه از سازمان ملل خواست تا مانند قوانین مجرم دانستن اقدامات یهودی ستیزی، قوانینی را در مجرمیت این اقدامات صادر کند.

حزب الله همچنین تاکید کرد که امروز نیاز به مقاومت اسلامی و مسیحی در بالاترین سطوح ممکن در این راستا وجود دارد.
کد مطلب: 6548
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *