۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۵
پورمحمدی:

همه بايد به دولت كمك كنند

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه در شرايط دشوار امروز بايد در برنامه‌ريزي‌ها دقت شود، گفت: بايد خوب فكر كرد و براي مشكلات فعلي كشور تدبير كرد. حال كه دولت با اين مشكلات روبروست بايد مردم به دولت كمك كنند. گاهي اوقات به عملكرد دولت انتقاد داريم كه درست و به‌جاست ولي كمك به دولت را نبايد فراموش كرد.
 حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي طي سخناني در مراسم پنجاه و يكمين سالگرد شيخ رجبعلي خياط كه در جوار بارگاه ابن‌بابويه شهر ري برگزار شد، ضمن تسليت شهادت امام صادق (ع) با اشاره به توطئه‌هاي دشمنان براي مقابله با نيروي ملت ايران تصريح كرد: دشمنان تحمل ندارند كه نور خدا در ايران روشن بماند. براي همين تلاش مي‌كنند مانع ما باشند. شرايط سختي بر كشور ما تحميل كرده‌اند. مشكلات اقتصادي كشور هم بخشي از تلاش دشمن براي زمين‌گير كردن ماست. آنان مي‌خواهند اراده ملت را بشكنند و وحدت را سست كنند. دشمن مي‌خواهد مردم را نسبت به همديگر بدبين و ظنين كند و توانشان را به تحليل ببرد.

وي ادامه داد: در مقابل، سرمايه اصلي ملت، ايمان و ياد خداست. سرمايه ديگر، ائمه (ع) است. سرمايه بعدي، وحدت ماست كه زير سايه رهبري مقام عظماي ولايت به دست آمده است. ايشان رهبري دلسوز، عالم، مجاهد، جهان‌شناس، صبور و ... هستند. اينها نعمت‌هاي خدا به ماست و بايد آن را حفظ كنيم. سرمايه بعدي، جوانان و افراد با صلاحيت جامعه هستند كه براي كشور دلسوزند.

رييس سازمان بازرسي كل كشور تاكيد كرد: كشور اين همه منابع گسترده دارد و دشمن نمي‌تواند به اين راحتي ما را زمين‌گير كند و از پا در بياورد. بايد از اين منابع گسترده به خوبي استفاده كنيم. اگر اين كار را انجام دهيم و وحدت را حفظ كنيم، دشمن نمي‌تواند به هيچ‌وجه ما را زمين‌گير كند.

پورمحمدي با بيان اينكه ركن كمك‌هاي ما به يكديگر اخلاق است، خاطرنشان كرد: در جامعه بايد با همديگر صادق بود و به مردم راست گفت. حتي اگر انتقاد داريد بايد صادق باشيد و صميمانه بيان كنيد. مسئولان نبايد فكر كنند كه همه رفتار و تصميم‌هايشان درست است. اگر مردم آمدند و گفتند كه اين كار و تصميم را به اشتباه اتخاذ كرديد، قبول كنيم و بپذيريم و اعلام كنيم كه آن را جبران مي‌كنيم. مردم نيز نشان داده‌اند كه فوق‌العاده بزرگوارند و حامي مسئولانشان هستند. آنان نيز عذر را مي‌پذيرند و به آن مسئول كمك مي‌كنند كه اشتباه خود را جبران كند اما شرط كمك مردم آن است كه از مسئولان صداقت ببينند. 
کد مطلب: 6813
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *