۰
چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۹

گزارش‌ هفتگي قيمت‌ها دیگر اعلام نمی شود

در حالي كه طي ماه‌هاي اخير بانك مركزي معمولا گزارش‌هاي هفتگي خود از متوسط قيمت خرده فروشي برخي از مواد خوراكي در تهران را چند روز پس از انجام بررسي خود اعلام مي‌كرد 18 روز است كه ديگر اين گزارش‌ها منتشر نمي‌شود.
گزارش‌ هفتگي قيمت‌ها دیگر اعلام نمی شود
در آخرين گزارش هفتگي بانك مركزي از متوسط قيمت خرده فروشي برخي از مواد خوراكي در تهران در هفته منتهي به ۱۶ تير ماه امسال اشاره شده بود كه از ۱۱ گروه اقلام محصولات در مقايسه با هفته قبل، چهار گروه لبنيات، تخم‌مرغ، گوشت قرمز و قندوشكر افزايش قيمت و گروه ميو‌ه‌هاي تازه، سبزي‌هاي تازه، گوشت مرغ و چاي كاهش قيمت داشته است. سه گروه برنج، حبوب و روغن نباتي هم طي اين هفته نسبت به هفته قبل هيچ تغيير قيمتي نداشته‌اند.

همچنين مقايسه قيمت اقلام در هفته منتهي به ۱۶ تير ماه امسال با هفته مشابه ماه قبل نشان مي‌داد كه از ۱۱ گروه اقلامي ۱۰ گروه لبنيات، تخم‌مرغ، برنج، حبوب، ميوه‌هاي تازه، سبزي‌هاي تازه، گوشت مرغ، قندوشكر، چاي و روغن نباتي افزايش قيمت و يك گروه گوشت قرمز كاهش قيمت داشته‌اند. اين اعداد حاكي از افزايش قيمت ۹۱ درصد اقلام طي هفته منتهي به ۱۶ تيرماه در مقايسه با هفته مشابه ماه قبل بود.

گزارش هفتگي بانك مركزي از متوسط قيمت خرده فروشي برخي از مواد خوراكي در تهران مربوط به هفته منتهي به ۱۶ تير ماه در حالي روز ۱۷ تير ماه منتشر شده بود كه پيش از اين نيز بانك مركزي به طور منظم معمولا حداكثر تا پنج روز بعد از هفته مرجع گزارش خود را منتشر مي‌كرد.

گزارش مربوط به هفته منتهي به ۹ تير ماه امسال در ۱۱ تير ماه، گزارش مربوط به هفته منتهي به دوم تير در چهارم تيرماه، گزارش مربوط به ۲۶ خرداد در ۲۷ خرداد ماه، گزارش مربوط به ۱۹ خرداد در ۲۲ خرداد ماه، گزارش مربوط به ۱۲ خرداد در ۱۶ خرداد ماه، گزارش مربوط به پنجم خرداد در نهم خرداد ماه و گزارش مربوط به ۲۹ ارديبهشت در سوم خرداد ماه امسال منتشر شده بود.
کد مطلب: 714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *