۰
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱
مصباحی مقدم با تاکید برراه اندازی بورس ارز:

رای رییس جمهور را برای راه اندازی بورس ارز زدند

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مشکلات اقتصادی امروز کشور را ناشی از نوسانات بازار ارز دانست و با تاکید را راه اندازی بورس ارز گفت: ظاهرا عده ای رای رییس جمهور را برای راه اندازی بورس ارز زده اند و راه اندازی بورس ارز منتظر امضای رییس جمهور است.
غلامرضا مصباحی مقدم درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اگر بانک مرکزی بازار ارز را مدیریت کند به طور قطع مشکلات امروز اقتصاد کم می شود افزود: براساس جلسه غیر علنی مجلس درباره نوسانات بازار ارز صورتجلسه ای را به دولت فرستادیم ودراین صورتجلسه راهکار ساماندهی بازار ارز را راه اندازی بورس ارز ذکر کردیم اما ظاهرا عده ای رای رییس جمهور را برای راه اندازی بورس ارز زده اند و راه اندازی بورس ارز منتظر امضای رییس جمهور است.
به گفته نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی هیچ یک از اعضای تیم اقتصادی دولت و مسئولان بانک مرکزی در مورد برنامه توقف عرضه ارز نقشی نداشته اند و این تصمیم شخص رئیس جمهور است.
طرح اصلاح نظام مالیاتی روی میز کمیسیون برنامه
مصباحی مقدم درادامه از معرفی طرح اصلاح نظام مالیاتی از سوی رییس سازمان مالیاتی درجلسه امروز عصرکمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس خبرداد.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره نهایی نشدن طرح تحول اقتصادی و این که بخشی از آن روی زمین مانده است گفت: به طور حتم مجموعه اصلاحات طرح تحول اقتصادی باید با هم مقارن و مطرح می شد.
وی اظهار داشت: متاسفانه نه دولت همت لازم برای ارایه همزمان اصلاحات طرح تحول اقتصادی را داشت و نه مجلس برای ارایه هم زمان آن فشاری آورد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس تصریح کرد: براساس وعده دولت طرح اصلاح نظام بانکی و مالیاتی نهایی شده است و شاید به زودی به مجلس ارایه شود.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: قرار است رییس سازمان امور مالیاتی وتعدادی از کارشناسان اقتصادی درجلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه حاضرشوند تا قبل از نهایی شدن طرح اصلاح نظام مالیاتی دردولت مروری برآن داشته باشیم./
کد مطلب: 7362
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *