۰
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۴

آل اسحاق: بورس ارز طرح پخته و كاملي نبود

در حالي كه روز گذشته رييس اتاق ايران از خروج راه اندازي بورس ارز از دستور كار خبر داد، رئيس اتاق تهران نيز اين طرح را خام دانسته و معتقد است كه بايد بيشتر مورد بررسي قرار گيرد.
يحيي آل اسحاق ـ رييس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن تهران ـ در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به نشست چند روز پيش با حضور نماينده وزارت اقتصاد و دارايي در رابطه با بررسي موضوع راه اندازي بورس ارز، خاطرنشان كرد: در اتاق تهران به محض مطرح شدن راه اندازي بورس ارز، هيات نمايندگان جلسه‌اي را با حضور نماينده‌اي از سوي وزارت اقتصاد ودارايي برگزار كرد.

وي ادامه داد:‌ در اين جلسه موضوع بورس ارز به طور كامل مورد بحث قرار گرفت و نمايندگان اتاق ايران انتقادها و نقطه نظرات خود را پيرامون اين موضوع مطرح كردند و در اصل كامل و شفاف نبودن آن مورد نقد وبررسي قرار گرفت.

آل اسحاق با تاكيد بر اين‌كه اين طرح پخته و كامل نبود، گفت:‌ جزئيات راه اندازي بورس ارز بايد بيشتر مورد بررسي قرار گيرد .

به گزارش ايسنا، ديروز در جلسه شوراي گفت‌وگو با حضور نمايندگان بخش خصوصي و دولت از اجراي طرح مكملي صحبت شده بود كه براساس آن مشكل محدود شدن عرضه ارز از سوي بانك مركزي از بين مي رود.

براساس اين طرح، نيازهاي ارزي اولويت‌هاي هشت‌گانه كالا (اولويت‌هاي سوم تا دهم) كه پيش از اين متوقف شده بود، قرار است برطرف شود.
کد مطلب: 7434
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *