۰
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴

پروانه ساخت فیلم جدید مسعود کیمیایی صادر شد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان امور سینمایی از صدور پروانه ساخت فیلم جدید مسعود کیمیایی خبر داد
سعید رجبی فروتن در برنامه تلویزیونی هفت با اعلام این خبر افزود: پروانه ساخت طرح سینمایی ˈتبعید سایه هاˈ به کارگردانی مسعود کیمیایی هفته گذشته در شورای صدور پروانه ساخت صادر شد.

وی یادآور شد: همچنین در این هفته با صدور پروانه ساخت اصولی طرح های سینمایی آتش بازی به کارگردانی بهمن گودرزی، پله ها نزدیک است به کارگردانی حمید بهمنی، زندگی دوگانه فیروز از فریدون جیرانی، چه کسی ماه را گاز گرفت از شهرام شاه حسینی و چارباغ از محمد جعفر باقری نیا موافقت شد.

رجبی فروتن درمورد حضور بین المللی فیلم خرس در جشنواره های خارجی گفت:این اثر سینمایی در زمان مدیرکل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای مجوز حضور در یک جشنواره خارجی را دریافت کرد و به دلیل عدم صدور پروانه نمایش داخلی، دست اندرکاران این اثر برای حضور در عرصه های بین المللی باید درخواست بدهند.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت اکران کپی برابر اصل به کارگردانی عباس کیارستمی گفت که این اثر با چند اصلاحیه پوششی روبرو است و در خواست برای صدور پروانه نمایش این فیلم ارائه شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان امور سینمایی گفت: تولید فیلم لاله متوقف نشده و گروه رایزنی های خود را برای جذب سرمایه های خارجی و حضور بازیگران مورد نظر در این طرح سینمایی آغاز کرده اند و ترک ایران از سوی اسماعیل نیک نژاد کارگردان فیلم به همین منظور به معنای منتفی شدن ساخت آن نیست.
کد مطلب: 7866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *