۰
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۵

مرد شیطان صفت به دام افتاد

پلیس با حضور به موقع توانست مردی شیطان صفت را قبل از عملی کردن نقشه شومش، دستگیر کند.
پلیس با حضور به موقع توانست مردی شیطان صفت را قبل از عملی کردن نقشه شومش، دستگیر کند.
به گزارش مهر، ساعت ۰۱:۳۰ بامداد هفدهم آذر عوامل گشت آشکار پلیس آگاهی در حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت مشکوک در داخل کوچه‌ای خلوت و تاریک پارک بود مشکوک شدند. در بررسی بیشتر مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت بود و دستور دستگیری سرنشینان آن در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.
راننده خودروی پراید با مشاهده گشت پلیس آگاهی اقدام به روشن کردن پراید و فرار از محل می‌کند. در زمان تعقیب و گریز، مأموران گشت متوجه حضور خانمی در قسمت سرنشین صندلی جلوی پراید شدند که با راننده درگیر شده است؛ نهایتا خودرو پراید از مسیر اصلی منحرف شده و با جدول کنار خیابان برخورد کرده و دچار ترکیدگی لاستیک می‌شود و راننده آن دستگیر می‌شود.
با دستگیری راننده پراید به نام علیرضا ۴۲ ساله و در بررسی سوابق وی مشخص شد که او از مجرمان سابقه داری است که بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با آزار و اذیت جنسی، آتش سوزی عمدی و سرقت اماکن در تهران، ورامین و استان اصفهان دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر نیز تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.
خانم جوانی که در زمان دستگیری متهم در داخل خودرو پراید حضور داشت و با متهم درگیر شده بود، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۲ در حالی که هوا بارانی بود از محل کارم در افسریه به قصد رفتن به خانه خارج شده و به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید شدم. زمانی که در نزدیکی محل سکونت به راننده اعلام کردم که کمی جلوتر پیاده خواهم شد، ناگهان راننده خودرو را متوقف و به سرعت به عقب ماشین آمد؛ به من حمله ور شد و با دست، دهان و گلویم را گرفت.
وی گفت: راننده به زور مرا به صندلی جلو برد و درهای ماشین را قفل کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد؛ در همین زمان بود که این شخص متوجه چراغ گردان ماشین پلیس شد که بلافاصله ماشین را روشن کرده و شروع به حرکت کرد. نهایتا پس از طی مسافت کوتاهی و در حالی که ماشین پلیس به دنبال ما آمده بود، با این شخص درگیر شده و موفق شدم تا خودرو را از مسیر اصلی اش خارج و در ادامه مأموران نیز اقدام به دستگیری راننده پراید کردند.
کد مطلب: 80130
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *