۰
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۳

فائزه هاشمی به بند امنیتی اوین رفت

 وكيل فائزه هاشمي گفت: فائزه هاشمي شب گذشته براي اجراي حكم حبس شش ماهه، بازداشت و به زندان اوين منتقل شده است.

غلامعلي رياحي در مورد خبر بازداشت فائزه هاشمي طي شب گذشته اظهار داشت: اين خبر صحت دارد و بازداشت وي در راستاي اجراي حكم محكوميت حبس شش ماهه صورت گرفته است.

وكيل فائزه هاشمي گفت: در تماس تلفني دختر خانم هاشمي مطلع شدم كه شب گذشته وي بازداشت شده است تا اجراي حكم در مورد او صورت بگيرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه فائزه هاشمي طول محكوميت شش ماهه حبس خود را در زندان سپري خواهد كرد يا خير، افزود: بله قطعا همين مساله محقق مي‌شود و در حال حاضر هم براي اجراي حكم به اوين منتقل شده است.

وكيل فائزه هاشمي در پاسخ به اين سوال كه فائزه هاشمي در كدام زندان دوران محكوميت خود را طي خواهد كرد، گفت: در اين زمينه اطلاعي ندارم و فعلا چيزي مشخص نشده است.

فائزه هاشمی به بند امنیتی زنان زندان اوین منتقل شد

در همین حال،‌ رئیس سازمان زندان های کشور گفت : فائزه هاشمی به بند امنیتی زنان زندان اوین منتقل شده است.

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه بازدید از خبرگزاری مهر در این باره گفت : هنوز بند امنیتی زنان در زندان اوین وجود دارد که تعداد محدودی زندانی در آنجا حضور دارند.

زنانی که اتهامات امنیتی دارند در این بند نگهداری می شوند و به زندان زنان در شهرری منتقل نخواهند شد.

وی افزود : پس از بازداشت فائزه هاشمی از سوی دادستانی او به بند امنیتی زندان اوین منتقل شد و دوره محکومیت خود را در این بند سپری می کند.

بر اساس اعلام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ،فائزه هاشمی شب گذشته بازداشت شد تا حکم محکومیتش اجرایی شود.

گفتنی است، بر اساس رای شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب فائزه هاشمی به اتهام و جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام به ۶ ماه حبس و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده است.
 
کد مطلب: 8042
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *