۰
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۲

استیضاح وزیر ورزش حرکتی شتاب زده است

رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان حرکتی شتاب زده و مانع تراشی در برابر فعالیت های دولت خدمتگزار است .
علی اکبر آقایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شرایط کنونی که کشور بیش از هر زمانی نیاز به اتحاد و همدلی دارد، طرح این نوع مسائل نه تنها کمکی به روند امور نمی کند بلکه باعث می شود حرکت سازندگی دولت کند شود.

وی اظهار کرد : همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مجلس نهم باید مجلسی توانمند و پویا باشد ، منتخبان مردم نباید در این برهه حساس با طرح پی در پی استیضاح وزراء، نیروی دولت را صرف مسائل جزیی و کم اهمیت کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با عنوان اینکه نقاط ضعف در بسیاری از موارد با تذکر قابل حل است ادامه داد: طرح استیضاح ضمن آنکه وقت مجلس را می گیرد، نیروی دولت را نیز به تحلیل می برد.

نماینده مردم سلماس گفت: امروز دشمنان داخلی و خارجی تمامی عرصه های کشور را رصد می کنند و در کمین نشسته اند تا با مشاهده کوچکترین اختلاف میان مجلس و دولت، تبلیغ کنند که بین دولت و مجلس شکافی بزرگی وجود دارد.

وی تاکید کرد: منافع ملی ایجاب می کند نگاه های مغرضانه از میان برود و جای آن را عقل و تدبیر بگیرد در این صورت است که مجلس می تواند به پویایی و توانمندی دست یافته و منتخبان مجلس به وعده های خود عمل کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: برخوردهای سلیقه ای و اختلاف برانگیز به نفع نظام و دولت نیست و تنها به نفع دشمنان تمام می شود.

نماینده مردم سلماس خاطرنشان کرد: در دورانی که دولت تمام همت خود را بکار بسته تا پروژه های نیمه تمام به اتمام برساند، مانع تراشی و زیر سووال بردن خدمات دولت به نفع نظام نیست.
کد مطلب: 8477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *