۰
يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۳

استیضاح وزیر ورزش به صلاح کشور نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست.
نادر قاضی پور در گفت وگو با ایرنا افزود: در شرایط کنونی و در زمانی که شاهد موفقیت های بزرگی در عرصه ورزش هستیم، استیضاح وزیر ورزش و جوانان موجب رکود در روند رو به رشد ورزش کشور خواهد شد.

وی اظهار کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی بین مجلس و دولت نیازمندیم، یکپارچکی ما خواهد توانست هجمه های دشمنان را خنثی کند.

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه وظیفه تمامی منتخبان مردم است گفت: علاوه بر این حراست از سرزمین اسلامی ، پایبندی به اعتقادات و سر فرود نیاوردن در برابر استکبار جهانی از دیگر مولفه هایی هستند که می توانند مجلس را در رسیدن به اهدافش یاری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: پرداختن به مسائل حاشیه ای و ایجاد مشغله های فکری بی مورد برای مجلس و دولت، نظام را در رسیدن به موضوعات مهمتر و اساسی تر باز داشته و زمینه تبلیغات سوء دشمنان علیه ایران اسلامی را فراهم می آورد.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عظمت یکی از قدرت هایی است که تاثیرگذاری زیادی در تحولات ها منطقه و جهان دارد و باید برای حفظ موقعیت و جایگاه ایران اسلامی، همه نیروها و مسوولین در جهت اعتلای نظام گام بردارند.

وی تاکید کرد: استیضاح وزرا در شرایط فعلی نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه موجب خوشحالی دشمنان می شود.
کد مطلب: 8803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *