۰
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۵

تهران را "سه بعدی" ببینید

کتابی با قابلیت تماشای سه‌بعدی تهران در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.
کتابی با قابلیت تماشای سه‌بعدی تهران در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.
به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، انتشارات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه محصولات فرهنگی پرداخته که از میان آن‌ها می‌توان به جدیدترین نقشه‌ها و کتابی با قابلیت تماشای سه‌بعدی تهران اشاره کرد.
انتشارات سازمان فاوای شهرداری تهران با ارائه ۲۹ عنوان کتاب، اطلس و نقشه در این دوره از نمایشگاه حضور دارد. در این غرفه کتاب‌هایی با موضوعات شهرسازی، مدیریت شهری، فناوری اطلاعات، آمار و اطلاعات مکانی ارائه شده است.
همچنین دو نقشه از شهر تهران در مقیاس‌های مختلف و اطلس‌های کیفیت زندگی، پایداری شهری، رصد وضعیت شهرسازی، راهیاب و ... از دیگر محصولات فرهنگی ارائه‌شده در این غرفه است.
علاوه بر اطلس‌های موجود، آخرین آمارنامه‌ها و نظام جامع آماری شهر و شهرداری تهران، منتشرشده توسط این سازمان در این دوره از نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود. از دیگر محصولات موجود نیز می‌توان به دو مجموعه عکس «تهران از بالا» و «تهران سه‌بعدی» اشاره کرد که شامل عکس‌های شهر تهران و جذابیت‌های بصری و گردشگری این شهر می‌شود.
این نشر در شبستان مصلای امام خمینی (ره)، راهرو شماره ۱۷، غرفه شماره ۱۵ قرار دارد. سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۲ اردیبهشت در مصلا برپاست.
کد مطلب: 86075
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *