۰
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

"فوکس فیچرز" فیلم اصغر فرهادی را خرید

شرکت فوکس فیچرز "همه می‌دانند" را در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، هند، تعدادی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه توزیع می‌کند.
شرکت فوکس فیچرز "همه می‌دانند" را در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، هند، تعدادی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه توزیع می‌کند.
شرکت فوکِس فیچرز در ساعات پایانی سه‌شنبه و در اولین شب هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن، حق پخش فیلم اسپانیایی‌زبان "همه می‌دانند" به کارگردانی اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار را که فیلم افتتاحیه جشنواره بود، از آن خود کرد.
پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم بازیگران اسپانیایی برنده اسکار و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی ستاره‌های فیلم جدید فرهادی هستند که یکی از 21 فیلم بخش مسابقه جشنواره کن امسال هم هست.
به گزارش ددلاین، فوکس فیچرز "همه می‌دانند" را در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، هند، تعدادی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه بجز ایران توزیع می‌کند. فوکس حق پخش این فیلم در اسپانیا را سال گذشته از آن خود کرد.
در خلاصه داستان تریلر روان‌شناختی "همه می‌دانند" آمده است: کارولینا (با بازی کروز) برای شرکت در عروسی خواهرش از آرژانتین به زادگاه خود، دهکده‌ای در اسپانیا بازمی‌گردد. او در این سفر دو فرزندش را نیز با خود آورده است، اما در میان این تجدید دیدار و ضیافت‌های لذت‌بخش، دختر بزرگ کارولینا ربوده می‌شود. در روزهای پرالتهاب پیش رو، تنش‌های خانوادگی اوج می‌گیرد و رازهای بسیار پنهان فاش می‌شود.
پیتر کویافسکی رئیس فوکس فیچرز گفت: اصغر یک فیلمساز جهانی است که آثارش فراسوی زبان است. جور بودن استعدادهای او با نقش‌آفرینی‌های احساسی پنه‌لوپه، خاویر و ریکاردو، تماشاگران را مسحور می‌کند.
الکساندر ماله-گی از شرکت ممنتو فیلمز در پاریس، آلوارو لونگوریا از شرکت اسپانیایی مورنا فیلم و شرکت ایتالیایی لاکی رد به طور مشترک "همه می‌دانند" را تهیه کرده‌اند. یو‌تی‌ای ایندی فیلم گروپ و ممنتو فیلمز اینترنشنال به نمایندگی از تیم سازنده "همه می‌دانند" با فوکس فیچرز مذاکره کردند.
کد مطلب: 86481
برچسب ها: فیلم سینمایی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *