۰
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۰

نامهربانی دولت با بخش خصوصی

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با بیان اینکه حوزه انتخابیه وی دارای ظرفیت‌های متعددی در کشاورزی است و اگر بخش خصوصی با تمام قوا در این صنعت سرمایه گذاری کند به پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم رسید، افزود: دولت به تعهدات خود در قبال پشتیبانی از بخش خصوصی عمل نمی کند و بخش خصوصی با مشکلات بی‌شماری دست وپنجه نر م می‌کند.
علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت، افزود: دولت باید بخش خصوصی را به نحوی مطلوب حمایت کند تا این بخش بدون هیچ محدودیتی در عرصه‌های مختلف کشاورزی سرمایه‌گذاری داشته باشد زیرا بسیاری از مردم این حوزه انتخابیه به وسیله کشاورزی کسب درامد کرده روزگار خود را می‌گذرانند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت توسعه کشاورزی با حضور بخش خصوصی می‌توانیم شاهد کاهش نرخ بیکاری در این استان باشیم، افزود: بخش خصوصی ظرفیت بالایی در توسعه اشتغال کشور دارد.
وی ادامه داد: توانایی تولید مناسب محصولات مورد نیاز، با مشخصات مطلوب و به مقدار مناسب است که می تواند شاخص اقتصادی صنعت کشاورزی را در این حوزه انتخابیه به نحو مطلوبی افزایش دهد.
سلیمی با بیان اینکه بخش خصوصی، بخشی زنده و کارآمد است که باید زمینه‌ها و سازوکارهای فعالیت آن در بخش صنعت مهیا شود، افزود: دولت باید تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت کشاورزی فراهم کند.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به میزان نقدینگی در صنعت، افزود: پتانسل‌های بالای شهرستان محلات و دلیجان در زمینه‌های صنعتی نیازمند نقدینگی بیشتر و اعطای تسهیلات بانکی است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یاد آورشد‌: توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی استان مرکزی، رشد و رونق آنها در گرو توجه بیشتر مسئولان مربوط است تا این حوزه انتخابیه نیز مانند سایر استان‌های صنعتی بتواند قابلیت‌های خود را به معرض نمایش بگذارد.
کد مطلب: 8958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *