۰
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

ضرب و شتم سرمربی نوجوانان پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: داور دیدار روز گذشته تیم های پایه پرسپولیس و المپیک اندیشه در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی، «رضا جباری» سرمربی تیم پایه های پرسپولیس را کتک زده است.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: داور دیدار روز گذشته تیم های پایه پرسپولیس و المپیک اندیشه در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی، «رضا جباری» سرمربی تیم پایه های پرسپولیس را کتک زده است.
به گزارش ایرنا به نقل از باشگاه پرسپولیس؛ روز گذشته در جریان دیدار این دو تیم و در حالیکه تیم پرسپولیس از حریف پیش بود داور در پایان وقت های اضافه نیمه دوم به عمد و تا زمانی که تیم حریف موفق به گلزنی شد، سوت پایان این دیدار را به صدا درنیاورد تا این بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد.
به دنبال این اتفاق مربی تیم فوتبال پرسپولیس به داوراعتراض کرد که با ضرب و شتم داور مواجه شد.
بازیکنان تیم پرسپولیس درزمان های قانونی این دیدار با نتیجه 2 بریک از حریف پیش بودند که بازی به وقت های اضافه کشیده شد و آن طور که مسئولان تیم پرسپولیس مدعی هستند تا زمانی که بازیکنان حریف موفق به گلزنی شدند این بازی همچنان در جریان بود وداور تمایلی نسبت به اعلام پایان این دیدار نداشت.
درهمین ارتباط، سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس برای شکایت از داور این دیدار به دادسرا رفت و شکایتنامه ای علیه داور این دیدار تنظیم و تسلیم مقامات قضایی کرد.
بنا بر اظهارات مسئولان باشگاه پرسپولیس، ماموران کلانتری یافت آباد نیز در محل حضور یافتند و شکایت مربی تیم پرسپولیس را ثبت کردند.
بنابر ادعای باشگاه پرسپولیس، جباری که از ضرب و شتم صورت گرفته دچارمصدومیت شده است، در اقدامی جداگانه در پزشکی قانونی حاضر شد تا میزان جراحات و صدمات وارده را به اطلاع پزشکان رسانیده و گواهی آنان در این خصوص را دریافت کند..
«محمد پنجعلی» مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس نیز ضمن ابراز تاسف از نحوه داوری این مسابقه و مسائلی که در ادامه روی داد، در این ارتباط خبر از پیگیری جدی این موضوع از سوی باشگاه در هیأت فوتبال تهران داد.
کد مطلب: 91299
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *