۰
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳

بازار سکه و طلا خاموش شد!

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر از کاهش ۱۷۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در پایان امروز نسبت به صبح خبر داد.
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر از کاهش ۱۷۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در پایان امروز نسبت به صبح خبر داد.
محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار طلا و سکه از صبح امروز تاکنون، اظهار کرد: از صبح امروز (شنبه) سکه تمام بهار آزادی با قیمت چهار میلیون و ۵٠ هزار تومان کار خود را شروع کرد اما به مراتب قیمت‌ها کاهش یافت و به ترتیب به سه میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و سه میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید.
وی ادامه داد: نوسان قیمت سکه در حالی از صبح امروز روند کاهشی داشت که قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت بود و به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، ۹۵۰ هزار تومان و ۵١٠ هزار تومان کار خود را دنبال کرد.
عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر ادامه داد: قیمت طلای ۱۸ عیار نیز صبح امروز به ازای هر گرم ۳۰۵ هزار تومان بود که به مرور به ۳۰۲ و ۲۹۴ هزار تومان کاهش یافت.
کشتی آرای در مورد علت کاهش قیمت سکه و طلا، بیان کرد: بی‌تفاوتی بازار به داد و ستد سکه و طلا موجب کاهش قیمت طلا و سکه شده است. به همین دلیل تعداد فروشندگان زیاد شده و میزان خریداران کم است.
وی افزود: مسئله تحریم های جدید و نیز بسته ارزی بانک مرکزی موجب شده بسیاری از خریداران طلا و سکه دست نگه دارند و منتظر شرایط بازار باشند. اما به طور حتم اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد، مطمئنا از حباب سکه کاسته خواهد شد و روند نزولی را طی روزهای آتی دنبال خواهد کرد.
کد مطلب: 91658
برچسب ها: سکه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *