۱
۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸

تولد نوزاد عجول در ال90

رییس اورژانس تهران گفت: تکنسین موتورلانس اورژانس تهران نوزاد عجول را در ال۹۰ به دنیا آورد.
رییس اورژانس تهران گفت: تکنسین موتورلانس اورژانس تهران نوزاد عجول را در ال۹۰ به دنیا آورد.
به گزارش فارس، پیمان صابریان اظهار داشت: شب گذشته ۲۳ مرداد ۹۷ ساعت ۲۱:۵۰ ماموریتی با عنوان خانم ۴۰ ساله باردار با درد شدید شکمی در خودروی ال ۹۰ حوالی میدان فردوسی به اورژانس ۱۱۵ تهران گزارش داده شد که با توجه به ترافیک سنگین در آن ساعت اورژانس تهران بلافاصله یک دستگاه موتورلانس به محل اعزام کرد. وی افزود: تکنسین موتورلانس در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه به محل مورد نظر می رسد که با مادری بارداری روبرو می شود که در حال زایمان زودرس است؛ وی درخواست آمبولانس می کند و با سرعت عمل بالا مادر باردار را در خودرو زایمان می کند و هم اکنون حال مادر و نوزاد خوب گزارش شده است.
کد مطلب: 92325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


پیراسته فر
Iran, Islamic Republic of
توضیح : موتورلانس همان موتورآمبولانس هستند که دارای تجهیزات پزشکی مورد نیازی مانند تله مدیسین، اکسیژن، ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) و الکتروشوک هستند
موتورلانس ها بهترین وسیله حضور عوامل اورژانس و تجهیزات ارزشمند آنها در کوتاهترین زمان ممکن بر بالین بیمار تا رسیدن آمبولانس هستند، قادرند در بزرگراهها ، اتوبانها، خیابان ها و کوچه های کم عرض تردد نمایند و قدرت مانور خوبی جهت حرکت در بین موانع ثابت و متحرک دارند.
این موتورلانس ها، محصول شرکت هوندا ژاپن و با حجم 300 سی سی است که بسیار پیشرفته و دارای سیستم ترمز ABS و EBD و تمام تجهیزات مورد نیاز یک آمبولانس هستند.