۰
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۶

مهاجری: رحمتی بهترین بازیکن زمین بود

سرمربی ماشین سازی می‌گوید مهدی رحمتی با مهار موقعیت‌های ماشین‌سازی، بهترین بازیکن میدان بود.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری اظهار کرد: به تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه آمدند خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها امروز کمک حال تیم شدند. در اکثر دقایق بازی خیلی خوب بودیم و به محض این‌که که عقب می‌افتادیم، هواداران کمک‌مان کردند.
وی گفت: چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما بازیکنان استفاده نکردند. کسب این تعداد موقعیت گلزنی مقابل استقلال و پرسپولیس خیلی خوب است. به نظرم رحمتی بهترین بازیکن میدان بود.
سرمربی ماشین سازی با اشاره به مصدومیت بازیکنانش گفت: دستمان برای این دیدار بسته بود. از مدافعان ممنونم که دروازه تیم را بسته نگه داشتند. باید خط حمله تیم را تقویت کنیم. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم که به خوبی این بازی را قضاوت کردند.
مهاجری با بیان اینکه این تیم به خوبی فصل را شروع نکرد و از جذب بازیکن باز ماند، افزود: تیم در حال پیشرفت است اما نمی‌توان یک روزه مشکلات را حل کرد. امیدواریم در نیم فصل بازیکنان موثری را جذب کنیم و به موفقیت برسیم.
او خاطرنشان کرد: از زمانی که نام تیم به ماشین سازی تغییر کرد، طیف بیشتری از هواداران همراه‌مان هستند و انتظارات هم از تیم بالاتر رفته است. اولویت اول ما در نیم فصل جذب بازیکن داخلی است. اکنون هم مذاکرات‌مان را برای جذب بازیکنان آغاز کردیم. منتظر اتمام قرارداد بازیکنان مدنظرمان هستیم.
سرمربی ماشین سازی با بیان اینکه امروز هواداران شاهد جنگ نابرابر در زمین بودند، گفت: شش بازیکن استقلال در بازی‌های قبل به میدان نرفته بودند و دستشان برای استفاده از بازیکنان جدید باز بود. با این حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم. تیم‌مان پتانسیل خوبی دارد و تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.
کد مطلب: 96968
برچسب ها: مهدی رحمتی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *