۰
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۱

تبریک با تاخیر!

وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای به سرمربی تیم‌ملی نوجوانان به دلیل راه‌یابی به جام‌جهانی تبریک گفت.
به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال راهیابی تیم ملی نوجوان به مسابقات جام جهانی۲۰۱۳، محمد عباسی پیام تبریکی به سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دوستی مهر

سرمربی تیم ملی نوجوانان

با سلام و احترام،

به این وسیله تلاش، حسن مدیریت و زحمات ارزنده جنابعالی در راهیابی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور به رقابت های جام جهانی را ارج نهاده و از اینکه با این موفقیت شادی ملت عزیزمان را پس از پیروزی های ارزنده قهرمانان المپیک و پارالمپیک استمرار بخشیده اید، سپاسگزارم.

بی تردید کسب این موفقیت مرهون شخصیت بی ادعا، فرهنگ غنی، شناخت موثر و نگاه ارزشی و همچنین اعمال تجارب سودمندی است که طی سالها فعالیت اثر بخش جنابعالی در عرصه پرمسئولیت ورزش پایه کشور به وجود آمده است.

برای عزیزانم در تیم ملی نوجوانان که آینده سازان فوتبال کشور می باشند، حضوری پیروزمندانه، سرشار از اقتدار همراه با اخلاق ایرانی اسلامی و نتایجی درخشان را آرزمندم.

محمد عباسی

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از بذل توجه و عنایت خاص وزیر ورزش و جوانان به تیم های ملی پایه و علی الخصوص تیم ملی نوجوانان ایران از خداوند متعال پیشرفت روزافزون و نتایج درخشان ورزشکاران ایرانی را در میادین بین المللی از درگاه الهی مسئلت دارد.
کد مطلب: 9747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *