۰
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰

دیدار پرسپولیس و پیکان در روز فیفا عادلانه نبود

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری دیدار مقابل پیکان در روز بازی های دوستانه فیفا عادلانه نبود و این تصمیم خلاف قوانین فدراسیون جهانی فوتبال است.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری دیدار مقابل پیکان در روز بازی های دوستانه فیفا عادلانه نبود و این تصمیم خلاف قوانین فدراسیون جهانی فوتبال است.
بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم چرا که در شرایط خیلی سختی برابر این تیم به میدان رفتیم. تمام هدف ما در دیدار مقابل پیکان کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به این مهم رسیدیم.
وی افزود: ما در نیمه اول با یک گل بازی را واگذار کردیم اما در نیمه دوم توانستیم بازگشت خوبی داشته باشیم و سه امتیاز این دیدار حساس را بدست بیاوریم.
دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در هر پنج دیداری که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته، تیمش بازی را برده، خاطر نشان کرد: فقط کارم را انجام می‌دهم. هر وقت درون دروازه قرار می گیرم تلاش می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و این موضوع بسیار خوشحال کننده است که حضورم با برد همراه می‌شود.
وی در مورد برگزاری دیدار مقابل پیکان در فیفا دی هم تصریح کرد: این تصمیم و برگزاری بازی در فیفا دی بی عدالتی بود. من در چند کشور فوتبال بازی کردم و هیچ وقت چیزی مشابه این را ندیده بودم.
رادوشوویچ گفت: به خاطر فشردگی مسابقات پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا برانکو به بازیکنان استراحت داد اما ناگهان با ما تماس گرفتند و خواستند زودتر از زمان مشخص شده به تهران بازگردیم.
وی اضافه کرد: همیشه در تعطیلات تمریناتم را دنبال می کنم تا در بهترین شرایط قرار داشته باشم و از حالت ایده آل خارج نشوم اما این تصمیم مسئولان سازمان لیگ فشار زیادی به بازیکنان وارد کرد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: بازی بسیار دشواری در پیش داریم و باید سه امتیاز آن را بدست بیاوریم. تراکتورسازی یکی از تیم های خوب ایران است اما هدف ما برای هر مسابقه کسب سه امتیاز خواهد بود.
تیم فوتبال پرسپولیس باید روز یکشنبه در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز برود.
کد مطلب: 97879
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *