; ?>; ?> پرسپولیس دو خریدار، استقلال بدون خریدار - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶

پرسپولیس دو خریدار، استقلال بدون خریدار

جلسه بررسی پاکت های متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که از این به بعد فیلترهای امنیتی و مالی تکلیف مالکیت ها را روشن خواهد کرد.
پرسپولیس دو خریدار، استقلال بدون خریدار
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس سه متقاضی خرید داشت، فردی که به عنوان یکی از سه تقاضا فرم پر کرده بود، به دلیل عدم واریز مبلغ مورد نیاز برای شرکت در مزایده از این جمع کنار گذاشته شد تا خریدار بعدی پرسپولیس از بین دو شرکت بهنام پیشروی کیش و استیل آذین ایرانیان مشخص شود.

بنابر اخبار رسیده هر دو شرکت مبلغی بالاتر از رقم پایه مزایده را برای خرید پرسپولیس پیشنهاد کرده اند. این دو شرکت از این به بعد در یک پروسه نه چندان طولانی، مورد بررسی های مالی و البته استعلام های دیگر قرار می‌ گیرند تا صلاحیت شان برای خرید پرسپولیس روشن شود.

این در حالی است که استقلال با حذف تنها شرکت متقاضی خرید این باشگاه، فعلا شرایط ناروشنی دارد و وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای اداره استقلال باز هم باید روش های دیگری را برای جذب سرمایه گذار امتحان کنند. هنوز مشخص نیست که چرا شرکتی که متقاضی خرید استقلال بود، مبلغ شرکت در مزایده را به حساب خصوصی سازی واریز نکرده بود.

یک هیات سه نفره دو پیشنهاد باقی مانده را بررسی می‌ کنند تا در نهایت نام یک شرکت به عنوان برنده مزایده اعلام بشود.

میرعلی اشرف پوری حسینی در پایان این مزایده درجمع خبرنگاران اظهار داشت: دو پیشنهاد ۲۹۸ میلیارد و۲۹۶میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومانی برای پرسپولیس ارائه شد.اما احتمالا یکی از این دو پیشنهاد به دلیل اینکه مبلغ سپرده را دیر واریز کرده بود، حذف خواهد شد.

او ادامه داد: اگر فرصت شود روزیکشنبه آینده با وزرای ورزش، دادگستری و اقتصاد و دارایی نشستی برگزارخواهیم کرد تا استعلام اهلیت خریدار اعلام شود.

به گفته وی، خریدار باشگاه پرسپولیس تهران روز یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده اعلام خواهد شد
کد مطلب: 45425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *