۰
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

مارادونا رییس‌جمهور را مقصر حوادث فوتبال دانست

سرمربی آرژانتینی معتقد است مائوریسیو ماکری مقصر اصلی حوادث پیش از دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال کوپا لیبرتادورس است.
سرمربی آرژانتینی معتقد است مائوریسیو ماکری مقصر اصلی حوادث پیش از دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال کوپا لیبرتادورس است.
به گزارش ایسنا و به نقل از کلارین، دیگو آرماندو مارادونا پس از صعود دورادوس به فینال لیگ دسته دو به اتفاقات تلخ دیشب پیش از دیدار نهایی برگشت کوپا لیبرتادورس اشاره کرد و مائوریسیو ماکری (رییس جمهور آرژانتین) را مقصر این رسوایی دانست.
دیشب پیش از آغاز دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز هواداران ریور به اتوبوس بازیکنان بوکا حمله کردند که باعث زخمی شدن برخی از بازیکنان این تیم شد. هم‌چنین گاز اشک‌آوری که پلیس برای توقف این هواداران استفاده کرد به بازیکنان آسیب رساند. سرمربی آرژانتینی در این باره گفت: اتفاقاتی که در کشورم رخ داد باعث تاسف است. در آرژانتین خارج شدن از زمین به یک وحشت تبدیل شده است. باید بگویم من خیلی آرژانتینی هستم و از خشونت متنفرم. با این حال شایسته این شرایط هستیم چون ما به ماکری رای دادیم. البته من این کار را نکردم. رای دادن به او یک فاجعه بود.
ستاره سال‌های دور تیم ملی آرژانتین در ادامه اظهار کرد: امنیت در کشور وجود ندارد، در همه جا دزدی وجود دارد و مردم غذا برای خوردن ندارند. این همان تغییری است که مردم برایش رای دادند.
سرمربی پیشین آلبی سلته افزود: ماکری در تمام زندگی‌اش فرزند یک میلیونر بود. به همین خاطر برایش اهمیتی ندارد کودک پنج ساله در لوماس سامورا گرسنه بماند. او از وضعیت محله‌ها خبر ندارد.
او در پایان گفت: رییس‌جمهور مردم زیادی را با وعده تغییر شرایط فریب داد اما نه تنها چیزی تغییر نکرد بلکه شرایط بدتر از گذشته هم شد. ریاست جهموری ماکری بدترین در تاریخ آرژانتین بوده است.
کد مطلب: 97966
برچسب ها: مارادونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *