۰
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۱

پرسپولیس ششمین تیم پرهوادار جهان نیست!

خبری که روز گذشته درباره جایگاه ششم پرسپولیس در شبکه های اجتماعی منتشر شد، حقیقت ندارد.
خبری که روز گذشته درباره جایگاه ششم پرسپولیس در شبکه های اجتماعی منتشر شد، حقیقت ندارد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته خبری منتشر شد که پرسپولیس ششمین تیم پر طرفدار جهان در شبکه های مجازی است. در این خبر پرسپولیس با 29.3 میلیون دنبال کننده، بالاتر از تیم هایی مثل پاریسن ژرمن، چلسی و آرسنال قرار گرفته است. ادعایی که صحت ندارد.

پایگاه آماری Deportes & Finanzas که در حوزه مدیریت کسب و کار های ورزشی فعالیت می کند، آمار پر تحرک ترین تیم های ورزشی جهان در ماه نوامبر در اینستاگرام را منتشر کرده است. پرسپولیس به دلیل حضور در فینال آسیا و میزبانی از دور برگشت این مسابقه، با هجوم بیش از حد انتظار کاربران فوتبال دوست اینستاگرام مواجه شده است.
در حقیقت، این آمار ارتباطی با تعداد دنبال کنندگان پرسپولیس در اینستاگرام ندارد و تنها محدود به فعل و انفاعالات صفحه اینستاگرام پرسپولیس است، نه هیچ صفحه رسمی یا غیر رسمی دیگری در سایر شبکه های اجتماعی. این آمار مرتبط با پست های ثبت شده با هشتگ پرسپولیس، تصاویر تگ شده با صفحه رسمی پرسپولیس، کامنت ها و فعالیت هایی از این دست است که ارتباطی با تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام پرسپولیس ندارد.
نگاهی به آمار نشان می دهد اعلام پرسپولیس به عنوان تیم ششم پرطرفدار دنیا بر اساس مبنای آماری دقیقی نبوده است

 تعداد دنبال کنندگان پرسپولیس در اینستاگرام اندکی بیشتر از دو میلیون اکانت است.
در حالی که آرسنال، پاریسن ژرمن، لیورپول و حتی لستر سیتی اختلاف زیادی با پرسپولیس دارند. آن ها در توییتر هم تنها 60.3 هزار دنبال کننده دارند.
ضمن این که پرسپولیس در یوتیوب هیچ صفحه رسمی ای ندارد. بنابراین ادعای ششمین تیم پر هوادار بودن پرسپولیس در جهان، حقیقت ندارد و آمار 29.3 میلیونی متعلق به فعالیت های منتهی به صفحه اینستاگرام این تیم در نوامبر 2018 است.
کد مطلب: 98640
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *