۰
جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵

شگردهایت را تغییر بده رامبد!

برگ برنده‌ خندوانه فقدان برنامه درست و حسابی در تلویزیون است! رامبد جوان و همراهانش در یک کویر، آب‌رسانی می‌کنند!
برگ برنده‌ خندوانه فقدان برنامه درست و حسابی در تلویزیون است! رامبد جوان و همراهانش در یک کویر، آب‌رسانی می‌کنند!
به گزارش ایسنا، روزنامه شهروند نوشت: چشم‌مان عادت کرده به دیدن خندوانه. آن‌قدر اوضاعِ این تلویزیون بی‌ریخت است که باز هم با این برنامه سرگرم می‌شویم. طبیعی است که مخاطب همچنان شبکه نسیم را بگیرد و با خندوانه هم بخندد. اما روندی که این برنامه در فصل جدید خود دنبال کرده، کار را به جایی رسانده که تفاوتی بین این سری با سری‌های پیش احساس نمی‌شود. در واقع، خندوانه‌ای‌ها فاتحه خلاقیت را خوانده‌اند و با همان شگردهایی که از فصل‌های پیش در ته جیب‌شان داشتند، به فکر سرگرم‌کردن مردم‌اند. در ادامه ۴ دلیل آورده‌ایم که نشان می‌دهد خندوانه با خلاقیت و نوآوری خداحافظی کرده است.
نیما و جناب‌خان تکراری
نیما و جناب‌خان همواره حکم نجات‌دهنده را برای خندوانه دارند. آنها در بزنگاه‌های مختلف از راه رسیده‌اند و باعث بقای خندوانه‌ای‌ها در دل مردم شده‌اند. دوست نداریم از ترکیب «تکراری» برای جناب‌خان استفاده کنم، اما ناچارم که بگویم جناب‌خان تکراری شده است. او هیچ تفاوت و تازگی‌ای نسبت به فصل‌های قبلی ندارد اگرچه همچنان برگ برنده خندوانه است. خندوانه‌ای‌ها اگر جناب‌خان را یک‌بار رِفرش نکنند، بی‌شک با انرژی منفی مخاطبان روبه‌رو خواهند شد. نیما هم مثل گذشته دل به دل خندوانه نمی‌دهد. او بعد از مدتی، درگیر کارهای تلویزیونی و سینمایی شد و خندوانه را به اولویت چندم خود تبدیل کرد؛ حالا هم نتیجه‌اش را می‌بینیم!
میهمان‌های همیشگی
یکی از آفت‌های بزرگ خندوانه میهمان‌های تکراری است. تیم هدایت‌کننده خندوانه انگار با قحطی هنرپیشه و خواننده مواجه شده است. آنها خود را در یک دایره محدود قرار داده‌اند و بازی‌های تکراری‌شان را با میهمان‌های تکراری پیش می‌برند. واقعا این روند، چه جذابیتی برای آدم‌ها دارد؟ همین موضوع هم باعث شده تا این برنامه از جانب محمدباقر معلم، مدیر دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما تذکراتی را دریافت کند. محمدباقر معلم گفته است: «خندوانه» به دلیل حضور برخی خوانندگان از جانب دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما تذکراتی را دریافت کرده است.
ایده‌های تاریخ مصرف گذشته
«بازی‌های تکراری با آدم‌های تکراری»؛ این خلاصه خندوانه در فصل جدید است. رامبد چرا باید فکر کند هر وقت کم آورد، می‌تواند اطرافیانش را برای بار هزارم دعوت کند و با یک بازی تکراری برنامه پر کند؟ اتاق فکر خندوانه دقیقا مشغول چه کاری است؟ آنها فکر می‌کنند همین که چهار نفر را دور هم جمع کنند و مشغول یک بازی شوند، رسالت‌شان را انجام داده و آنتن را به هر طریقی که شده پر کرده‌اند. آنها از یاد برده‌اند که تنها دلیل نفس کشیدن‌شان اصرار بر نوآوری و خلاقیت مداوم بوده است.
حواسِ پرتِ رامبد!
رامبد جوان در این سال‌ها نشان داده که اهل تعامل است. او نشان داده که می‌تواند حرف مدیران صداوسیما را خوب درک کند! برای همین هم توانسته جایگاه خود را حفظ کند. برای همین هم انرژی فصل‌های پیشین در خندوانه دیده نمی‌شود. این مسأله نشان می‌دهد که ماجراهای دیگری در ذهن رامبد است. این را حتی می‌شود از دکور تکراری خندوانه فهمید. در واقع، کار در تلویزیون پله‌ای است برای حضور پرمخاطب و پرپول در سینما؛ مگر نه این‌که رامبد در بیوی صفحه اینستاگرام خودش را FILM DIRECTOR معرفی کرده؟!
کد مطلب: 99117
برچسب ها: خندوانه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *