۰
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۰

روی کین: شرم بر بعضی از بازیکنان یونایتد

اسطوره منچستریونایتد بدون نام بردن از بازیکنی خاص، به انتقاد شدید از بعضی از بازیکنان تیم سابقش پرداخت.
اسطوره منچستریونایتد بدون نام بردن از بازیکنی خاص، به انتقاد شدید از بعضی از بازیکنان تیم سابقش پرداخت.
به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، نتایج ضعیف منچستریونایتد باعث برکناری ژوزه مورینیو از هدایت این تیم شد. روی کین اسطوره تیم منچستریونایتد بازیکنان مدرن را انسان‌های ضعیفی توصیف کرد و عنوان کرد بازیکنان یونایتد باعث اخراج مورینیو شدند.
روی کین درباره عملکرد ضعیف یونایتد گفت:‌ من فکر می‌کنم بازیکنان یونایتد پشت اخراج مورینیو پنهان شدند. هر چه که درباره بازیکنان بگوید، آن‌ها با عملکردشان باعث اخراج مورینیو از تیم شدند. آن‌ها می‌گویند مورینیو رابطه خوبش را با چند بازیکن از دست داده است ولی وقتی بازیکنی عملکرد خوبی ندارد و خوب تمرین نمی‌کند، اعتبارش را پیش مربی از دست می‌دهد. 
او در ادامه گفت: شرم بر بعضی از این بازیکنان یونایتد. اشتباه نکنید من هوادار مورینیو نیستم ولی نمی‌توانم تحمل کنم که بازیکنان خودشان را پشت مدیر برنامه‌های‌شان یا سایر هم تیمی‌ها و دوستان‌شان پنهان کنند. من اصلا نمی‌توانم بازیکنانی را تحمل کنم که پشت مدیربرنامه‌های‌شان پنهان می‌شوند. شاید شما بگویید که من قدیمی هستم ولی در واقع من قدیمی نیستم بلکه برای مکتب درستی هستم. بازیکن وقتی ناراحت هست وقتی به زمین بازی می‌رود و پیراهن تیمی مثل یونایتد را به تن می‌کند باید نهایت توان خودشان را نشان دهند. من بازیکنان امروزی را انسان‌های خیلی ضعیفی می‌بینم که نمی‌شود یک حرف با آن‌ها زد.
منچستریونایتد امشب در اولین تجربه سرمربیگری اوله‌گنار سولسشایر باید برابر کاردیف قرار گیرد.
کد مطلب: 99579
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *