۰
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۱

اشتباه نکنيد روحاني همچنان محبوب است

کرم محمدي*
بيست و هفتم تيرماه در تاريخ کرمانشاه، هم يادآور روزهاي سخت و غمناک و هم مايه شادي و سرور است. 28 سال پيش در چنين روزي و در سال 1367 با پيام بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) قطعنامه 598 پذيرفته شد.
اشتباه نکنيد روحاني همچنان محبوب است
 

بيست و هفتم تيرماه در تاريخ کرمانشاه، هم يادآور روزهاي سخت و غمناک و هم مايه شادي و سرور است. 28 سال پيش در چنين روزي و در سال 1367 با پيام بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) قطعنامه 598 پذيرفته شد. در آن دوران مدافعان از حريم اسلام و ايران سخت دل نگران بودند که امامشان به خاطر شرايط حساس؛ پيچيده و ظرف زماني؛ جام زهر را نوشيده‌اند. چه بسيار رزمندگان عزيزي که زانوي غم در بغل گرفتند و هاي هاي گريستند.

آن روزها دگر بار مرزهاي کشور مورد تاخت و تاز دشمني قداره بند و مستظهر به حمايت ابرقدرت‌ها و شيوخ حاشيه‌نشين خليج فارس قرار بود. استان کرمانشاه به دليل موقعيت سوق‌الجيشي نيز از اين قاعده مستثني نشد و آناني که آن روزها را درک کرده‌اند در عين رشادت و پايمردي؛ غم‌هاي آن دوران را هنوز به ياد داشته و با آن زندگي مي‌کنند. اما اين بار بيست و هفتم تيرماه ديگري در سال 1395 در اين خطه از ميهن اسلامي رقم خورد.

گرماي تابستان؛ داشتن مقام اول در بيکاري کشور؛ موضوع ريزگردها که استان کرمانشاه با آن دست به گريبان است؛ بحث حقوق‌هاي نامتعارف و تبليغات گسترده و شبانه‌روزي منتقدان و مخالفان دولت تدبير و اميد در جهت ايجاد فاصله بين دولت و ملت و ياس و نااميدي در ميان مردم؛ باعث نگرديد تا تابستان کرمانشاه با حضور گسترده زنان و مردان کرمانشاهي«بهاري» نگردد. کاروان تدبير و اميد اگرچه بيست و نهمين سفر را به کرمانشاه داشت. اما حضور گسترده مردم چه در خيابان‌هاي اطراف و چه در استاديوم 12 هزار نفري آزادي بيانگر آن بود تا مردم ثابت کنند علي‌رغم همه مشکلات موجود، قدردان زحمات مديران و بويژه رياست محترم جمهوري اسلامي ايران هستند. آنچه باعث گرديد تا کرمانشاهيان بزرگوار اين حماسه حضور را خلق نمايند؛ در درجه نخست دکتر حسن روحاني منتخب اکثريت ملت ايران در يک انتخابات آزاد و رقابتي است. او نمادي از مردم‌سالاري ديني است. مردم فهيم ديار فرهنگ و تمدن به خوبي مي‌دانند که استقبال از رئيس جمهور، احترام به راي اکثريت ملت ايران و نکوداشت يکي از ارزش‌هاي ماندگار انقلاب اسلامي است.

علاوه بر اين موضوع روحاني از مبارزان و پيشتازان راه استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران؛ شاگرد با کفايت و ذکاوت حضرت امام(ره) و از ياران صادق مقام معظم رهبري است. او در عرصه مديريت دستگاه اجرايي ثابت کرده است که مديري لايق؛ با برنامه و تدبير و پيام‌آور اميد به فردايي بهتر است. اين استقبال نشان داد که کرمانشاه اين سينه ستبر ايران اسلامي در همه صحنه‌ها جلوه زيبايي از اتحاد و برادري است. حضور اقشار مختلف مردم اعم از برادران و خواهران اهل سنت- شيعه و اهل حق کرد و فارس ولک و... بيانگر اين مهم است. اين استقبال نشان داد که برخلاف جوسازي‌ها و سياه‌نمايي‌هاي منتقدان دولت و به ويژه مباحثي که طي هفته‌هاي اخير در خصوص حقوق‌هاي نامتعارف مطرح مي‌نمودند؛ دکتر حسن روحاني همچنان محبوب اکثريت ملت است.

مردمان اين سرزمين نيک مي‌دانند که دولت تدبير و اميد برآمده از آراي آگاهانه آنان وارث ده‌ها مشکل ريز و درشت بوده و در ميان گرداب مشکلات و با گذر از گردنه‌هاي صعب و سخت به خوبي در سايه چنين حمايت‌هاي پرشور توام با شعور مردم و هدايت‌ها و عنايات ويژه مقام معظم رهبري توانسته است بخش قابل توجهي از وعده‌هاي خود را عملي نمايد. از طرف ديگر اکثريت مردم به تحقيق دريافته‌اند که بخش قابل توجهي از دلسوزي‌ دايه‌‌هاي مهربان‌تر از مادر امروز؛ نه از سر خيرخواهي و تلاش براي رفع مشکلات آنان بلکه سوداي بازگشت به قدرت اجرايي و رجعت به مديريتي دارند که عامل اصلي نابساماني‌هاي امروز کشور بوده است.

استقبال تحسين‌برانگيز ساکنان شرافتمند و مرزداران غيور استان کرمانشاه از شخص رياست محترم جمهوري اسلامي ايران و کاروان تدبير و اميد؛ وظيفه‌اي بس سنگين بر دوش دولت و همه زيرمجموعه‌هاي آن در استان گذارده است. موضوعي که آقاي دکتر روحاني؛ وزراي محترم دولت و آقاي دکتر رازاني استاندار کرمانشاه به آن اذعان نمودند. اميد آنکه در دولت اول تدبير و اميد؛ بسياري از مطالبات بحق مردم استان برآورده گردد.

*فرماندار شهرستان گيلانغرب

کد مطلب: 58375
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *